Wah .. 10.10.10 membawa erti juga pada aku ..

Serius.. aku tak perasaan .. aku cuma perasaan pada angka kat tuuuu.. hehehe

image

3333 pada 10.10.10 .. waaalaahh... menarik menarik .. hahaha.. Bukan sbb ramai follower yer .. kalau 222 pon menarik bagi aku .. janji nombor tu cantik.. hahahaha...

Maaf yer.. entri yang lebih kurang cam tadi cuma aku tak perasan je tadi .. hehehe... i loikee... ahaks.. jutaan terima kasih yer ..

12 ulasan:

  1. hehehee tersenarai sebagai follower yg ke 3321 hihihihi ok gak kan??? nice blog (^_^)v

    BalasPadam
  2. Hehe..
    Semua berebut ak cipta sejarah kat entry bertarikh 10.10.10..
    Sy pun ade..
    Wow, 3333..
    Sy bru 311..

    BalasPadam
  3. wow! best gile 3333...hehe ha, hari ni pon sy ade sumthing best gak. BE baru from nuff! nak post pkol 10.10 pagi la...haha

    BalasPadam
  4. huuu, yebbit stat diet 10.10.10. boleyy? huu

    BalasPadam
  5. tahinah ben!..semoga makin murah rezeki..=)

    BalasPadam
  6. Salam.. En.Ben ..Tahniah..nk bg satu cadangan..apa kata nnti bila follower En.Ben dah cecah 5000..bole bg talk kat mana2..mgkin bole kongsi idea cara2 melariskan blog ke.."blog ke mana hala tuju ker."..apa2 pun cadangan jer...Tahniah lg sekalik!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009