Blogger bertemu blogger . Akhirnya bertunang sudah

 

Bila mata bertentang mata ..

“ Bertunang akhirnya dia.. Cepat cepat tau menikah .. “

Berita yang aku terima mlm tadi dari mulutnya sendiri tapi dia tak nak diperbesarkan terlebih dahulu.. Pertunangan ini  membuatkan aku rasa amat lega sekali.Seronok dengar bila blogger sama blogger bertunang kan ?

Hurm .. Itulah yang sebaiknya.. Bila dah rasa berkenan di hati , jangan buang masa .. Terus tunaikan hajat tu sebelum syaitan mendekati dan merosakkan segala cinta suci. Ikut adat dan paling penting jangan ketepikan agama.

Semoga pertunangan ini hingga ke jinjang pelamin seterusnya ke akhir hayat … Tahniah sahabat !

25 ulasan:

  1. wahhh... bestnyer.. tahniah kpd mereka.. :)

    BalasPadam
  2. dari mata turun ke hati..hehe ^^

    BalasPadam
  3. tu diaaaa...bukan sedikit bonus jadi blogger kannnn ;)

    TAHNIAHHHH!!!

    BalasPadam
  4. Wah bestnye.. semoga bahagia.. :)

    BalasPadam
  5. kalau dah jodoh allah tentukan,tak lari man. :)

    BalasPadam
  6. Wow.. Nice, semoga ke akhir hayat. Kalau jodoh nak datang kan, dari mana-mana pun boleh, usaha yang penting

    BalasPadam
  7. hehee..nice post :)
    congrat buat mereka..
    semuga berkekalan hingga akhirnya

    BalasPadam
  8. tahniah kepada pasangan blogger ini...steady la

    BalasPadam
  9. wah best nye dpt pasangan yg sama2 minat tulis blog..smoga jodoh mereka berkekalan..(^___^)

    BalasPadam
  10. wah bestnya....tahniah utk mereka....doakan yg terbaik ;)

    BalasPadam
  11. Tahniah.. tp macam tahu jer sape diorng.. ape2 pun tahniah...

    BalasPadam
  12. Tahniah! kalau dah jodoh tak akan ke mana jg

    BalasPadam
  13. wahh, bestnye mereka, . . tahniah diucapkan, . . :D tumpang gembira sekali.

    BalasPadam
  14. wah,seronoknye,.ade sesape blogger lain lg x?,.ehehe,.siyes rase seronok,sebab kite mcm satu family kan,.congrates both of u,.:)

    BalasPadam
  15. kalau dah jodoh . x kemana lahh.^^. tahniah.

    BalasPadam
  16. so sweet la dowang..
    nak cari jodoh dalam blog gak la.

    BalasPadam
  17. assalamualaikum en.ben...tahniah buat pasangan tu yer....

    siape ek pasangan blogger tu....:)

    BalasPadam
  18. tahniah tu la tak sangkakan bertemu jodoh dgn kawan seblogger jgk..mcm entry sy ni..

    http://menulisdenganhati.blogspot.com/2011/10/adakah-jodoh-saya-kawan-saya-sendiri.html

    BalasPadam
  19. tahniah...^_^ serasi bersama blogger...^_^

    BalasPadam
  20. wow..bertemu jodoh sesama blogger..semoga selamat disatukan atas nama pernikahan ;)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI