Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 30 Oktober 2011

Blogger bertemu blogger . Akhirnya bertunang sudah

 

Bila mata bertentang mata ..

“ Bertunang akhirnya dia.. Cepat cepat tau menikah .. “

Berita yang aku terima mlm tadi dari mulutnya sendiri tapi dia tak nak diperbesarkan terlebih dahulu.. Pertunangan ini  membuatkan aku rasa amat lega sekali.Seronok dengar bila blogger sama blogger bertunang kan ?

Hurm .. Itulah yang sebaiknya.. Bila dah rasa berkenan di hati , jangan buang masa .. Terus tunaikan hajat tu sebelum syaitan mendekati dan merosakkan segala cinta suci. Ikut adat dan paling penting jangan ketepikan agama.

Semoga pertunangan ini hingga ke jinjang pelamin seterusnya ke akhir hayat … Tahniah sahabat !

25 komen :

Fay berkata... [Reply to comment]

wahhh... bestnyer.. tahniah kpd mereka.. :)

aizadalias berkata... [Reply to comment]

dari mata turun ke hati..hehe ^^

Miss Nadya berkata... [Reply to comment]

wah bestnyer..tahniah..^_*

new entry :: KIsah nad tengok bola semalam..

bersama kak Es berkata... [Reply to comment]

tu diaaaa...bukan sedikit bonus jadi blogger kannnn ;)

TAHNIAHHHH!!!

ciksyieda berkata... [Reply to comment]

Wah bestnye.. semoga bahagia.. :)

WaniZakaria berkata... [Reply to comment]

kalau dah jodoh allah tentukan,tak lari man. :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata... [Reply to comment]

tahniah buat mereka

Chegu berkata... [Reply to comment]

Wow.. Nice, semoga ke akhir hayat. Kalau jodoh nak datang kan, dari mana-mana pun boleh, usaha yang penting

Deq's Qienz berkata... [Reply to comment]

hehee..nice post :)
congrat buat mereka..
semuga berkekalan hingga akhirnya

EYFAalias berkata... [Reply to comment]

wahh. siapa tu? congrats :D

Norizwan berkata... [Reply to comment]

tahniah kepada pasangan blogger ini...steady la

Terbang Bersamaku berkata... [Reply to comment]

wah best nye dpt pasangan yg sama2 minat tulis blog..smoga jodoh mereka berkekalan..(^___^)

Miss Eiza berkata... [Reply to comment]

wah bestnya....tahniah utk mereka....doakan yg terbaik ;)

Cik Akmal berkata... [Reply to comment]

Tahniah.. tp macam tahu jer sape diorng.. ape2 pun tahniah...

Dunia Realiti a.k.a Elih berkata... [Reply to comment]

Tahniah! kalau dah jodoh tak akan ke mana jg

✿ Cik Nisa ✿ berkata... [Reply to comment]

warh tak sngke . tahniah also :)

JaLi AshBurn berkata... [Reply to comment]

wahh, bestnye mereka, . . tahniah diucapkan, . . :D tumpang gembira sekali.

**::CIKNUURUL::** berkata... [Reply to comment]

wah,seronoknye,.ade sesape blogger lain lg x?,.ehehe,.siyes rase seronok,sebab kite mcm satu family kan,.congrates both of u,.:)

Nur FatIn aDiLah bT azMi berkata... [Reply to comment]

kalau dah jodoh . x kemana lahh.^^. tahniah.

khairul akmal bin azman berkata... [Reply to comment]

so sweet la dowang..
nak cari jodoh dalam blog gak la.

maszull berkata... [Reply to comment]

assalamualaikum en.ben...tahniah buat pasangan tu yer....

siape ek pasangan blogger tu....:)

EJA berkata... [Reply to comment]

tahniah tu la tak sangkakan bertemu jodoh dgn kawan seblogger jgk..mcm entry sy ni..

http://menulisdenganhati.blogspot.com/2011/10/adakah-jodoh-saya-kawan-saya-sendiri.html

katakataDILA berkata... [Reply to comment]

nakmcm tuh jugak boleh tak ^^

Syieda_Joy™ berkata... [Reply to comment]

tahniah...^_^ serasi bersama blogger...^_^

Eera Shera berkata... [Reply to comment]

wow..bertemu jodoh sesama blogger..semoga selamat disatukan atas nama pernikahan ;)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI