MyiMart.Com

by - Khamis, Mac 15, 2012

 

image

 

Satu lagi web yg menarik untuk dikongsi bersama korang .. Aha .. Dengan motto ‘Spend Less.Enjoy More ‘ , MyiMart menjanjikan satu lagi pengalaman baru dalam dunia internet , murah tetapi berbaloi ! Apakah yang aku maksudkan ini ? Jeng jeng jeng ..

MyiMart ni menawarkan sesuatu yang korang takkan dapat di mana mana tempat kecuali situ je ! Wow ! Biar betul Ben ?? Ala , apa susah kan ? Masuk dan tengok sendiri je nanti ..

Apa yang mereka tawarkan ? Yeargh … Travel and lifestyle ! Yup .. bukan satu pembohongan nih .. Tengok gambar kat bawah ni ..

image

Haa.. Ini baru satu contoh.. Murah kan ? Ada banyak lagi ok ! Segalanya berkaitan dengan percutian atau melancong ke serata tempat dalam dunia ini , dengan tawaran yang menarik ! Yeahh .. Baru berminat eh ? ahaa .. Camana nak dapatkannya ? Rilek dulu .. MyiMart ni bukan tawarkan percutian dan pelancongan saja. Macam macam lagi ada.. Itu yang menariknya di MyiMart.

Tak susah pon nak menikmati apa yang ditawarkan di sana.. Register , pastu pilih mana mana tawaran yg menarik , beli jer .. hehe .. tu je pon kan ? Apa yang nak kena buat nak taip nama dan butiran diri sendiri yang mana makan masa 1 minit jer pon ! Tak susah kan ?

image

Apa kata kita ke fanpage MyiMart utk mengetahui dengan lebih lanjut dan juga ke web MyiMart untuk melihat pakej-pakej travel dan yang lain lain yang ditawarkan di sana.

You May Also Like

3 comments

  1. Haha! Ini buat booking honeymoon cantik la ni.. Ke prgi brcuti dgn fmily.. Thanks for the sharing!

    BalasPadam
  2. as salam..
    alhamdulillah.. nasib baik tak jadi sesuatu yang lebih buruk..
    hm..

    hmm..kadang akal,elok juga sebelum kita drive kan, tengok dulu kete keluar masuk dari arah aman. tak delah kelam kabut nanti

    ^_^

    saya suka baut macam ni kalau p mana2 tempat yang tak biasa.

    BalasPadam