Curious Cat , bukan sebarangan kucing !

by - Jumaat, Jun 15, 2012

 

image

Aku rasa , mereka yang sering lepak kat blog aku ni mesti kenal dah ngan si kucing montel tapi bijaksana ni .. kan kan ? Buat mereka yang tak kenal lagi , boleh rujuk ke entri aku yang lepas , THE CURIOUS CAT ? dan Si Blogger , CURIOUS CAT dan rumah aku .. 

Amacam ? Dan kenal kan ? Kali ni aku nak kongsikan sesuatu yang lebih menarik dengan korang ..

Seperti mana yang korang tau , Si kucing Curious Cat ni senantiasa merayau dalam rumah tuan dia dan punya teman bual yang punya cute tapi agak cerewet sedikit .. Nak diikutkan , si Curious Cat ni lagi la cerewet kan ? Tapi kenapa dia cerewet gitu eh ?

Semuanya kerana dia adalah kucing yang berkemahiran tinggi terutama dalam bidang home makeover dan ianya milik MML !! Haaa… Tau ke apa tu MML ?

image

Ok , MML ni adalah satu syarikat yang amat dikenali dalam bidangnya iaitu jubin atau tiles . Di MML , ada banyak jenis tiles atau jubin yang bermutu tinggi dijual dan mereka juga menyediakan pakar perunding untuk berunding dengan pelanggan bagi memastikan pelanggan mereka mendapat jubin atau tiles yang sesuai untuk rumah mereka . Dan menariknya , Curious Cat adalah salah satu dari perunding yang aku kata tadi tu ..

Terkejutkah ? Alaa .. tak perlu terkejut kalau korang g lawat laman web Curious Cat tu .. Dari situ , korang akan lebih faham kenapa aku kata Curios Cat ni perunding tiles yang , hurmmm .. mampu memikat hati korang ! Hehehe ..  G la tengok kalau tak caya .. Jom ke CURIOUSCAT.MY

Dan , jangan ketinggalan pada entri akan datang .. MML sedang mengadakan satu pertanding yang pasti menarik buat korang semua .. Pastikan senantiasa ikuti perkembangan di blog aku ni ..

You May Also Like

2 comments

  1. pergggh, bijak tu kucing tu.. siap jadi perunding tu...

    BalasPadam
  2. ohhh...ni lah kejadah yang dok bising kat Sinar tu. Ada pemanggil hampir terlepas tempat yg dia nak turun psl ni lah. Kelakar!

    BalasPadam