Si Blogger , CURIOUS CAT dan rumah aku ..

by - Jumaat, Jun 08, 2012

 

Kenal dia ? Tak ? Kalau tak , jom kita berkenalan dengan Curious Cat ni ..

 

curious

Nak tau serba sedikit mengenai Curious Cat ni ? Klik SINI .. Masuk dan baca sendiri .. Pasti best punya !!  Hehehe .. Selain dari si kucing ni ada beberapa lagi kawan dia yang comel lotey dalam web Curious Cat tu ..

OK ok … Sebelum korang tertanya tanya apa kaitan dia dengan rumah aku , baik aku cerita terus kat korang .. kan kan ?

Dalam laman web Curious Cat ni , ada tips dan petua yang dia kongisikan dengan pemilik rumah atau mereka yang bakal memiliki rumah ..

Menariknya , cara yang dia sampaikan adalah dalam bentuk vlog yang mana si Curious Cat ni macam dok membebel sorang diri laa .. Tapi bebel dia , bebel yang melucukan ..

Jadi apa kaitan dia dengan rumah aku lak ? Sedikit sebanyak apa yang dia ‘luahkan’ dalam vlog dia tu , memberi aku idea apa yang patut aku buat dengan rumah baru aku nanti terutama dari sudut penambahan yang ingin aku buat nanti ..

Antaranya , hiasan dalaman , tiles , perabot dan banyak lagi laa .. Dan Curious Cat berusaha menambah lagi tips tips  agar pengunjung laman web tu senantiasa memperoleh idea untuk rumah mereka nanti ..

Jadi , utk rumah aku nanti .. aku nak mintak si Curious Cat ni bagi cadangan tiles mana yang sesuai untuk digunakan .. Haaa .. Mesti menarik punya! Maklumlah , dah banyak pengalaman .. kan kan ?

Berbalik pada vlog si Curious Cat ni ,  mesti korang tertanya punya apakah keistimewaan si Curious Cat ni  hingga buat aku keluar masuk web dia ? Apa kata kita g layan antara vlog dia yang ada kat web tu ..

image

Vlog Curious Cat Pt2 : Cat vs Crack ni mmg buat aku hilang stress jap.. Nape eh ? Hahaha .. Tu korang  kena tengok sendiri laa.. Tapi serius , aku sendiri cukup bengang kalau nampak rekahan pada tiles jika berlaku pada rumah aku . Jadi , pemilihan  tiles mmg kena betul agar kejadian begini tidak berlaku ..

Seperkara lagi , bagi korang yang ada bela binatang cam kucing kat rumah .. Ada tak korang perasan yang kucing korang tu ada port dia melepak dalam rumah tu .. Tak pernah tertanyakah , kenapa dia suka lepak situ ? Mesti ada sebab kan ? Mungkin dia sukakan kerusi tu ? Atau situ sejuk ? Nyaman jeee rasa atau selamat dari gangguan manusia ? Hahahah .. Cuba tengok semula ..

Haa.. tu antara tips tips yang diberi oleh Curious Cat dan rakan rakan dia dalam vlog yang terdapat di laman web mereka .. Jom g tengok lagi apa cerita mereka .. Jom jom .. Cepat klik link ni https://www.curiouscat.my/site/ dan jangan lupa tinggalkan komen kat sana nanti ..

Menarik kan ? Aku kata daa , kan kan ?

You May Also Like

6 comments

  1. GRANG BTL MUKA KUCING TUE..TPI KELAKAR

    BalasPadam
  2. nak beli rumah skrg ni bukan senang ... ada jer problem..
    rumah akak saya ni. toilet tah mcm apa jer... ikut suka dia simen... bikin panas hati.

    BalasPadam
  3. kiutnya cat tuhhh..bulunya lebatt..hehehe :0

    BalasPadam
  4. Nak singgah lepak CuriousCat jap.

    BalasPadam