Ditegur rakan blogger yang tak pernah kenal langsung !

by - Sabtu, Jun 30, 2012

 

IMAG1707

Tadi g beli lampu dan kipas lagi ( Houses of Lightings .. Murah eh ? ).. Ramai ari ni .. Ada dua orang yang aku sekadar tau kewujudan mereka di alam maya , turut ada kat sana .. blogger gak tu ..

Yang pertama tu , kawan tu pernah bagi info mengenai kesihatan di blog aku .. Tak ingat lak namanya .. Yang kedua , tuuu .. Aku ditegur oleh blogger , Tianchad sewaktu dok melayan Qhaliff ..

Terharu gak aku sebenarnya .. Kenapa ? Yang pertama , aku ingat aku cuma dikenali di kalangan blogger melayu jer .. Tak sangka gak ada ada blogger bangsa lain leh kenal aku begitu saja ..

Maaf , bukan retis ok ! Dan kitorang pon berbual panjang mengenai dunia blog . Menurutnya , skang ni dia buat full time gak blogging .. Seronok dan terasa kelainannya dari kerja kat pejabat .. hehe ..

Aku tak nafikan yang itu .. Walaupun ada terikat dengan masa dan keluarga , blogging ni mampu menghilangkan stress jika bijak membahagikan masa  ..

TianChad , terima kasih kerana sudi menegur saya. Sekurangnya dapat gak sedikit ilmu mengenai dunia blog dari dia .. hehe ..

You May Also Like

12 comments

  1. blogging ni sangat2 best sebenarnya

    BalasPadam
  2. Dah namanya blogger Malaysia bro, 1Malaysia kenal hehe...

    BalasPadam
  3. ya.. blog bleh hlgkan stress!

    BalasPadam
  4. blogger 1msia. :D kalo jumpa2, mesti la nak tegur2 kan.

    BalasPadam
  5. hahaha...blog gak merapatkan hubungan antara satu sama lain.. (geram dengan qhaliff)

    BalasPadam
  6. Harlo Ben, nice to meet you and your family just now! Tentang blogging, banyak lagi saya kena belajar. Jadi sila tunjuk ajar ya!

    BalasPadam
  7. sebenarnya... tianchad telah mengintaimu lalu bertanya kepada saya "adakah itu blogger yang amat terkenal?" i pun turut mengintaimu dengan babymu. Eh.. mmg, tapi tak mungkinlah blogger terkenal ini akan mendukung anak shopping membeli lampu. Ah, tak sangka pula...mmg abang ben rupanya! haha =)

    Hi I'm Nicole =) Nice to meet you today!

    BalasPadam
  8. bertuah badan dapat jumpa abg ben...ari tu time abg ben g klantan, xda pn nampak abg ben kat kb..ehhhe

    BalasPadam
  9. ditegur ke di sapa? hehehe gempak je tajuk..ingatkan sapa tegur ben bt kesalahan..

    BalasPadam