Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 15 Jun 2015

Abang dah mula mengajar adiknya !

 

“ Loriiiii.. “.

Si abang mengajar adiknya ajaran songsang ! Sebut lain tunjuk lain..

image image

Adik yang menganggap abangnya hero ini pon ikut je walaupun sebutan ke laut.. Tak kisah la kan.. janji ada semangat mau belajar ! Tu yang penting.. hehehe …

Berbaloi tampal..

5 komen :

mas saari berkata... [Reply to comment]

bagus.. sama² belajar
anak² saya masa kecik pun camtu

adk dayah berkata... [Reply to comment]

ada patut daddy cakap ajaran sesat..hehe mesti comey jer dua-dua orang ni..hehe

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Sikit hari lagi qhaliff pegang rotan..hehe..jadi guru besar..alhamdulillah sama sama belajar..bagus..

izzeyda berkata... [Reply to comment]

bagus laa masing2 ada minat untuk belajar..

yoorin melacolea berkata... [Reply to comment]

hehehe..comel.. nak babap montot adik zahra je rasa...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI