MALAYSIA tewaskan VIETNAM ! - BEN ASHAARI

MALAYSIA tewaskan VIETNAM !

Gulp.. Apa dah jadi ??? Aku sempat tonton gol kita dibolos 2 gol .. pastu aku gerak balik ke rumah. Malas nak tgk dah.. Tengok gaya permainan pasukan Vietnam , memang cukup tersusun.Hantaran kemas.. rajin kejar bola.. tak putus asa utk dapatkan gol.

Pasukan kita ?  Peluang ada ..byk tapi takde nasib !  Bila peluang gitu dipersiakan , maka pasukan lawan gunakan kelebihan yg ada utk mencipta kemenangan.. Hasilnya.. Malaysia tewaskan Vietnam .. atas kertas , sebelum perlawanan tapi kalah atas padang.. hehehee..

Apa nak kata lagi ? Team muda Singapura leh juara Piala FA di negara kita .. itu saja dah membuktikan tahap pasukan kita termasuk kelab di level mana.. Nasib baik aku dah tak ikuti sangat perkembangan bolasepak tanahair yang mana bg aku , takde perubahan..

Apa lagi yang kita ada ??? GST dan kenaikan harga minyak.. tu je la yg tinggal.. Eh , jgn kaitkan ? Hakikat laaa.. 

Gue manyak kiciwa la , kawann..

1 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.