#FunTimeMotherCareAtria menarik sekali !

by - Ahad, Jun 21, 2015

 

Berbaloi gi sekeluarga semalam. Di samping Qhaliff yg dah buat Mothercare tu seperti rumah keduanya , selebriti Mothercare iaitu Irma Hasmie dan Yasmin Hani serta pengacara sangatlah peramah.Semua pengunjung rasa selesa, kan kan ?

MotherCare di Atria Shopping Gallery ni baru dibuka je.. Keluasanya berganda dari Mothercare yang biasa aku pergi iaitu di Alamanda. Memang puashati la kat sini kalau nak bershopping. Ini adalah cawangan ke 13 Mothercare di seluruh Malaysia. Harap dapat buka di Kuching , Sarawak.. Ada kawan yang minta dibuka cawangan di sana.. hehehe ..

Sebelum aktiviti bermula , aku amik peluang meronda dulu.. hehehe.. Kot ada yang berkenan di hati , leh beli sementara diorang offer diskaun.. lalalala ..

imageimageimageimageimageimageimageimage

Dalam kul 11.30 , semua dah sampai.. dan aktiviti bermula.. Simple tapi menarik ! Heheheh.. Semua selebriti dan blogger terlibat sama. Menariknya ,rakan blogger dari Kelab Blogger Ben Ashaari paling ramai datang memberi sokongan ! Terima kasih Farah , Zarin dan Irrayan serta keluarga mereka  !

imageimageimageimage

segalanya berakhir dengan cemerlang ! Puashati semua.. Aku pun memang terasa penatnya dan menariknya , Qhaliff dan Zahra tak buat perangai.. Hehehe.. Cukup tidur kot ?

imageimage imageimage

Terima Kasih MotherCare Malaysia !

You May Also Like

1 comments