Aktiviti malam hujung minggu ! - BEN ASHAARI

Aktiviti malam hujung minggu !

 

Tak tau mana nak gi ? Jom lepak depan Palace of Justice atau Mahkamah Keadilan Putrajaya. Bermula Jumaat malam rasanya.. maklumlah , esoknya cuti kan ?

Aku , kalau takde kerja nak buat.. memang sinilah destinasi kami sekeluarga. Sini Qhaliff boleh berbasikal sepuasnya..huhu.. Dan aku leh relaks skit.. sambil bersenam ! Kan kan ?

imageimageimageimage

Meriah tapi mampu mengundang bahaya jugak sebenarnya ! Ada yang bermain roller blade macam kawasan ni takde orang lagaknya ! Takkan nak suruh budak budak ni gi main jauh jauh ? Walhal ‘korang’ kena prihatin skit.. Main ala kadar dah la.. Ni main macam esok tiada lagi dah ! Haishhh..

Esok malam turun lagi.. hehehe.. kalau tak hujan la…

1 ulasan:

  1. Wah seronoknyer qhaliff dan zahra dpt buat aktiviti camni..sesekali dapat peluang keluar dan beraktiviti bersama keluarga..alangkah indahnya.,,semoga kekal sebagai sebuah keluarga yg bahagia...aamin aamin

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.