Pen Quran Digital Myqalam : Bestseller 2015

by - Khamis, Jun 25, 2015

 

Ramadhan ialah bulan Al-Quran, salah satu amalan yang baik dilakukan pada bulan Ramadhan ialah mengaji Al-Quran. Tapi kalau dah lama tak mengaji, huruf pun tak berapa ingat , susah jugak kan.

Zaman ni semua nak mudah, mencari ilmu pun mudah juga, sama seperti mengaji Al-Quran. Sekarang ini dah ada satu gadjet untuk mempermudahkan kita belajar mengaji . Pen Pembaca Al-Quran atau juga dikenali sebagai Pen Al Quran digital ialah satu pen yang unik . Tunjukkan pada Al-Quran yang diberikan, pen ini akan ‘mengaji’ dan kita ikut sambil memerhatikan khalima Al-quran.

clip_image002

Dengan Pen Al-Quran Digital ini, tiada lagi alasan tak reti mengaji atau tak reti baca Al quran. Yer betul !! belajar dengan guru adalah lebih afdal tapi guru tak available 24 jam , masa ada kelas kita pula yang tak sempat kerana berkerja. Lagi parah jika kita nie yang jaga standard, SEGAN nak berguru, takut jatuh water face kata orang !! Ada kan ?? , lagi lagi ustad tu muda lagi hensem. Kalah kita

Maka apa guna teknologi jika tak mampu memudahkan. Betul tak?? Pen Digital Quran Myqalam ni boleh digunakan oleh semua lapisan umur sebab ianya mudah digunakan. Anak anak pun suka mengaji , terutama yang ada masalah mengaji seperti liat mengaji, kelas mengaji sekali seminggu,. Gabungan Visual dan audio ini mampu menarik minat anak kecil untuk belajar mengaji.

Hadiah terbaik untuk emak ayah kita.

Last bila kita bagi hadiah kat emak dan ayah kita ? Hadiah birthday ?perkahwinan , bila tu ? Dua insan yang begitu jasanya kepada kehidupan kita hari ini. Mereka deserve layanan terbaik dari kta. Bayangkan betapa happy bila mendapat hadiah dari anak kesayangan.. Apa lagitah Al-Quran yang mulia !

Pen Digital Quran Myqalam 2015

Ok, pasal pen pembaca ni, ada banyak jenis kat luar sana, tapi kebanyakan model yang dijual ialah model China jaminan pun tak menentu.

Maka hari ni aku nak memperkenalkan Pen Quran Digital , buatan Malaysia , yang berkualiti tinggi, MYQALAM 2015. Dah masuk iklan Astro Awani tau tak. Pen ni lain dari yang lain, cantik dan tahan lama. Jaminan pun langsung dari Myqalam Malaysia. Kad jaminan diberikan dalam satu set.

Ada 12 item dalam 1 Pakej Lengkap termasuk Buku Iqra 1-6, Buku Panduan Solat Mazhab Syafie, Buku Koleksi Doa Harian, Buku Kamus Bm Arab, flashkad doa haji umrah dan flashkad index surah. Buku buku dalam set ini pun boleh digunakan dengan pen pembaca. Nak belajar iqra ke, nak hafal doa doa harian ke, bacaan solat atau belajar Bahasa Arab komunikasi .  Dan di sertakan bersama Al Quran yang mempunyai fungsi terjemahan, merakam bacaan, cetakkan berwarna, boleh mengawal volume & bacaan di alunkan oleh Qari2 yang diluluskan KDN.

Kalau yang berkemampuan elok la simpan satu set di rumah. Kerana produk ni sangat berguna untuk memastikan kita membawa Al Quran dengan betul. Tak rugi beli, sebab produk yang membawa manafaat & tak mustahil boleh menjana pahala kalau kita gunakan dengan niat yang betul, Insya Allah.

Nak memiliki Pen Digital Quran Myqalam 2015 ni boleh la jenguk laman web nya di sini. Ada di tunjuk kan pengenalan mengenai Pen Digital Quran Myqalam ini. http://quranpen.com.my/

kalau nak mudah lagi terus hubungi :-

Abang Man , No. tel: 019 -2172510 ( Whatsapp/ SMS sahaja )

Facebook - https://www.facebook.com/digitalquranm10 (Fanpage Rasmi)
atau FB PM kat sini : http://tinyurl.com/lc4nu2a

clip_image003

clip_image004

clip_image005

You May Also Like

1 comments