Fungsi Sony SmartBand Talk ? - BEN ASHAARI

Fungsi Sony SmartBand Talk ?

 

Lama dah aku idamkan nak pakai SmartBand Talk ni memandangkan di tangan aku ada Sony Xperia Z3 ! Sia sia je la tak maksimunkan penggunaan Z3 tu kan ?

image

Apa kelebihannya ? Banyak sebenarnya.. Tapi antara fungsi yang aku suka ialah ianya merakamkan pergerakkan kita seharian dan masukkan ke dalam peta ! Bayangkan kalau kita gi melancong ? Haaa… Kita leh tengok balik dalam maps ke mana kita dah pergi kalau tak sempat nak logkan.. kan ? Selain tu ? Banyakkk woooo !

imageimage

Banyak sebenarnya kegunaan SmartBank Talk ni.. dan terbaru leh jawab call melalu jam yang kita gunakan tu la ! Haaa.. Nanti aku review lain eh ? Kasi lebih detail.. hehehe.. Ni kira intro je dulu la. hehehe.. barulah thrill ni kan ? Huhuhu..

1 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.