Tidak boleh guna alasan tu lagi !

by - Jun 07, 2015

 

“ Daddy , nak gi mana ? “

“ Jumpa doktor.. nak ikut ke ? “

“ Tak nakkk.. “

Dulu.. aku boleh takutkan dia cam tu ! Sekarang ni ??? Dia serah diri kat doktor dah weh ! Tak payah disuruh.. Dia sukarela menawarkan dirinya untuk diperiksa tanpa menumpahkan setitik airmata pon , tauu ! Haaa…

image

Nampaknya , aku kena cari alasan lain untuk larikan diri dari dia terutama di malam hari.. Yelah , dia memanjang nak ikut jer.. Bukan tak boleh.. urusan jadi singkat bila dia ikut.. Tak dapat nak lepak lama ! Hahahaha… Grr…

You May Also Like

2 comments