Rezeki jadi blogger !

by - Rabu, Jun 17, 2015

 

Awal blogging dulu , aku pasang angan angan.. Alangkah bestnya jika aku dapat masuk dalam majalah.. dapat masuk dalam suratkhabar.. masuk dalam tv ! Walaupun tak muat nak masuk , angan angan tetap ada !

Kemudian aku pasang angan angan dapat tajaan dari syarikat besar.. Dapat gadget percuma.. dapat baju percuma.. Jadi duta itu ini .. Perghhh.. Dapat melancong ke luar negara .. Huhuh..

Mimpi je laaa ! Tapi…

Segalanya tak mustahil !

Aku dah merasa masuk dalam majalah.. tv… dapat sponsor itu ini termasuk set home teater dari Pioneer !! Aku mmg idamkan dari dulu woooo ! Sejak abang aku beli , aku mmg jatuh cinta … dan rezeki jadi blogger.. Pionner sudi menaja.. set bernilai RM8K !! Pengsan !

Sekarang .. dengan Sony Mobile sponsor telefon pintar.. Nokia jugak pernah.. Air Asia bawak aku ke kilang AirBus… salah satu impian aku nak tengok kilang kapal terbang depan mata.. nak tengok kapal terbang naik turun depan mata  dan berada di landasan kapal terbang itu sendiri ! Perghhh.. Tercapai wehhh !

Banyak dah.. Alhamdulillah.. Hasil dari blog ! Aku tak sangka sama sekali..  Dan semalam .. dan hari ini !

imageimage

Aku bukanlah nak ceritakan pencapaian aku tapi nak bagitau korang yang .. Blogger mampu pergi jauh ! Tak semestinya terkenal atau jadi artis.. tapi mampu menjana pendapatan serta menjadikan impian yang selama ini satu angan angan , jadi kenyataan !

image

InshaAllah..

You May Also Like

6 comments

  1. Terbaik abg Ben. Beri inspirasi pada blogger lain. Salute!

    BalasPadam
  2. Tahniah Bro.Ben, sumber inspirasi pada yg lain.. Keep it up!

    BalasPadam
  3. Rasa bangga dengan kejayaan bro Ben kerana bro adalah blogger idola Zumal. Tahniah yer...

    BalasPadam