Kalau diorang ‘bersatu’ ! - BEN ASHAARI

Kalau diorang ‘bersatu’ !

 

Ada ketika.. si abang macam cemburukan si adik.. Tak kasi sentuh apa jua mainan ! Cemburu betul ke atau saja saja je nak sakat orang tuanya ?

imageimage

Tapi bila ditinggalkan berdua , sayang rupanya dia kat adik dia…. Dia jaga. Dia buaikan adik dia.. Bila dengar adik dia merengek dalam buaian , cepat cepat gi cari orang tua dia yang kat dapur. Hurmm..

Si adik.. dah pandai menyakat ! Suka mengacau abang dia bila bermain. Agaknya tu la kot si abang tak kasi sentuh permainan dia ? hurmm..

Kalau dua dua bersatu.. aku sendiri jadi hijo… cili hijo gitu ! Hurmmmm.. Tapi dua dua bagus.. Dalam diam dua dua memerhati dan belajar.. segala tindak tanduk dari aku dan ibunya.. Hurmm..

3 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.