Tepi sikit !! - BEN ASHAARI

Tepi sikit !!

 

Di Sunway Lagoon semalam.. Dia dah pandai dah ! Hahahah.. Dia tau daddy dia tak larat nak dukung dia skang ni.. Tau apa dia buat ? Dia gi kat stroller adik dia.. dia tolak kaki adik dia skit..

“ Tepi skit… “.

image

Perghhh… ni la hasilnya bila sel sel otak bersambung ! Terkejut gak tengok tindakan dia tu.. Mana dia belajar ? Huhuhu…

Dan di rumah tadi , ada la aku suruh Qhaliff jaga adik dia.. Zahra berjalan ke dapur.. Cepat cepat dia kejar dan dukung Zahra kembali.. Huhuh.. Pastu dia bersuara..

“ Huh.. penatnyaaa.. “. Sambil dia lap peluh kat dahi dia yang tak berpeluh tu ! Huhhhhhh….

3 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.