Bermotivasi bersama MYRYL..

by - Sabtu, Jun 13, 2015

 

Alhamdulillah… Perancangan sebulan berjaya akhirnya. Seramai 18 blogger dari Kelab Blogger Ben Ashaari dan Projek Travel telah meluangkan masa untuk menghadiri Prebiu Ekslusif Dvd Training “ Warna & Kerjaya “ Bersama Blogger di Hotel Bangi-Putrajaya..

image

Selingan jap.. Cantik giler permandangan di kawasan hotel ni.. Kiranya kalau buat kursus di hotel ni pon dah kira gempak ! Makanan pon sedap sedap wooo..

image

Ok..sambung.. Bengkel ni dianjurkan oleh MYRYL dan diketuai oleh Puan Shuhada Alauddin dan juga staffnya. Kesemua mereka sangat peramah dan membantu ! Ternyata bengkel begini patut dibuat di jabatan jabatan kerajaan untuk meningkatkan lagi semangat serta keyakinan diri..

imageimageimage

Yang pasti , bengkel berjaya membuatkan semua blogger yang terlibat balik ke rumah dengan semangat baru.. Semangat inginkan perubahan pada diri sendiri dan ingin lebih berjaya dari sekarang .. termasuk aku !

Nanti aku cerita lagi eh.. Hehehe…  Ingin tau dengan lebih lanjut pasal WARNA DAN KERJAYA ? Boleh layari www.myryl.net atau ke instagram mereka , @myrylpoint.

You May Also Like

3 comments

  1. Wah menarik ni..jgn main2 dgn warna..warna ada pelbagai ceritaaa... sangat menarik bengkel macam ni..

    BalasPadam
  2. Ya! Bengkel ini sangat bagus dan amat memotivasikan. Alhamdulillah. Balik dengan penuh semangat. Alhamdulillah.

    BalasPadam
  3. best sgt...memberi motivasi tinggi..alhamdulillah.. tq abg ben dan MYRYL

    BalasPadam