“ Bulan puasa ada hantu ke ? “

 

Jam 2 pagi.. Aku yang sedang lepak ngan Qhaliff dalam bilik , terdengar bunyi tapak kaki menuju ke bilik.. Ada bunyi loceng sekali. Aku dapat agak dah sapa..

“ Caaakkkkkkkk”. Zahra muncul di sebelah pintu. Aku sengih. Huh , budak ni tak tidur lagi kee ?? Dah kul berapa ni ? Sah sah esok dua dua bangun lewat ni.. Hurmm..

Aku syak Qhaliff buat onar di ruang tamu hingga menyebabkan semua bangun dari tidur. Huhuhhu…

Aku biar dia main dalam bilik dulu… Pastu aku dukung dia dan bawak keluar dari bilik. Sebelum tu terdengar bunyi seperti ada orang membasuh pinggan di dapur. Mesti wife stress sebab Zahra tak nak tidur. Dia dah la penat sebab semalam seharian bangunan Putrajaya takde aircond.. Huhuhh..

image

Bila aku keluar , aku dapati wife sedang tidur lena ! Siap dengan sound sistem lagi ! Eh ? Biar benarr… Dia tidur seolah tak berjaga dari malam tadi .. Huhhhh…

Aku kejut dia.. Tanya , apakah dia di dapur tadi ? Dia gelengkan kepala dan sambung tidur ! Aku sua Zahra kat dia ..

Dan masuk kembali ke dalam bilik.. Apakah ? Takkan kot ? Iskh.. Hurmm.. Bulan puasa ni ?? Ke aku berkhayal ?

7 ulasan:

  1. halusinasi ni rasanya ni...ihikss...amboi abennnn... siap mention sound system sekali...dush dush...

    BalasPadam
  2. Hehehe...abaikan abang ben..mungkin dia sefamily baru lepas makan kot..cuci pinggan..pinjam dapur dan sink..

    BalasPadam
  3. Ayook.. Seram jugak camni tapi bulan puasa kan?

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.