Duit ada tapi tak tau nak buat apa ?

 

Dari membazir tak tentu arah.. dari membeli tah hapa haapa.. Aku ada cadangan cun punya ! Cara mudah nak gembirakan hati sendiri dan hati orang lain ! Haaaaa.. di samping dapat menjana saham akhirat.. Gitulahhh adanya..

image

Caranya mudah jer ..

KEMPEN TAJA SHOPPING RAYA 2015

600 penerima manfaat untuk ditaja

# Belum ditaja : 266 penerima manfaat

# Sudah ditaja : 334 penerima manfaat

Taja 1 penerima manfaat : RM 200 sahaja

Utk salurkan tajaan anda, sila lakukan transaksi di :-

http://bitly.com/shoppingraya2015

Atau , (alternatif) ke :-

Akaun : Maybank

No.akaun : 564810504003

Nama : Persatuan Kebajikan Projek IQRA' SeMalaysia

Emailkan : info@projekiqra.com

Letakan nota : Shopping Raya 2015

Utk maklumat lanjut , Hubungi :-

1) solleh : 017 670 2033

2) sharifah : 017 274 8904

3) suhaimi : 019 217 5597

 

Mudah je kan ? Sharekan di timeline FB anda .. pon dapat pahala lagi.. hehehee …

Terima kasih…

3 ulasan:

  1. oh. apa ya abg ben? macam menarik :)

    BalasPadam
  2. assalamualaikum
    singgah pagi jumaat
    banyaknya sponsor

    BalasPadam
  3. terima kasih kerana menyokong usaha ini :)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009