Osim Utrek sesuai untuk anda !

 

Baru baru ni aku pergi ke ibu pejabat jualan Osim di Petaling Jaya. Tujuan ? Nak tengok sendiri produk terbaru keluaran Osim yang dipanggil Osim UTrek.

image

Hurm.. sizenya… jauh lebih kecil dari treadmill aku ! Apa kelebihannya Utrek ni ? Selepas mendengar sendiri dari pakar mereka mengenai Utrek ni , aku berpendapat Utrek ni lebih sesuai untuk wanita yang nak kekal fit atau nak bakar kalori dan juga untuk warga emas  termasuk yang mempunyai masalah sendi terutama lutut..

Kemudian aku mencubanya sendiri..

image

Hurmmm… tak leh jalan laju ! Kena ikut pergerakkannya dan treknya pula memang direka khas untuk mereka yang punya sakit sendii ! Wowwww !

image

Serius ! Macam trekking di hutan rasanya ! Sebijik perasaannya bila aku gunakan Utrek ni. Sememangnya bagus untuk mereka yang ingin mulakan hobi trekking , gunakan Utrek bagi mendapatkan stamina atau mengekalkan fitness mereka.

Balik rumah.. aku try treadmill aku. Aku gunakan incline yang paling tinggi sekali dan ternyata berbeza rasanya ! Hurm… Patutlah Osim ni produk dia bagus ! Ternyata ada perbezaan rupanya..

Harga promosi sekarang dalam RM1300+. Boleh gi try sendiri kalau tak caya.. hehehehe… Aku tak jual..

1 ulasan:

  1. Benda baru tau ni...woww nak jungle trek kena fit dulu lah kalau tak pancit...fuhhhh

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.