Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 26 April 2016

Bila daddy nak marah adiknya..

 

Amboiii.. Dia punya backup adik diaaa… daddy pulak kena marah ! Bukan sekadar marah jer.. siap g cerita kat mak dia ! Tau ada bagusnya gak.. nanti bila diorang dah besar sikit.. masuk taska.. diorang kena buli atau kena babap ngan cikgu , mesti cerita balik kat daddy dia ! Daddy apa lagi ! G taska tunjuk otot besar laaa kat cikgu…

“ Cikgu.. nak babap tu boleh.. jangan sampai cedera dah la yer.. “. Kasi lesen besar ! Kan ?

image

Tapi dalam diorang punya baik gitu… masing masing ada rasa cemburu antara satu sama lain. Kalau turun tangga , Zahra suruh dukung.. abang pon nak ! Kalau abang bawak mainan di tangan , dia pun nak ! Masing masing tak nak ngalah ! Daddy gak pening ! Bila masuk kedai mainan.. Sorang memilih mainan.. sorang lain main sauk apa saja.. Amboiiii ! Daddy nak marah ? Huhuhu..

Tak pe , kecik lagi.. Jangan kasi muka..kan ? Nanti pijak kita lak….

2 komen :

Nurul Hamimah berkata... [Reply to comment]

Tu baru dua org...tiga nanti camno la tu kn....hahaha..
bagus abang,protective dan sayang adik2

Nooraini Ali. berkata... [Reply to comment]

itu baru 2 orang, eso dah 3 orang ehmmm..agak2 mummy dgn daddy okay ke?

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI