Hadiah harijadi wife.. - BEN ASHAARI

Hadiah harijadi wife..

 

Ok.. nak apa ?? Ni cerita awal tahun ari tu.. Dia sendiri mintak dan bulan 4 baru dapat ! Apa nak buat.. beli online ! Beli kat kedai , berganda mahal.. katanya ! Dia nak gak beli online.. Hurm , ok je laaa..

Dan 4 bulan menunggu.. hahahahaha.. Akhirnya, sampai jugak di dalam rumah ! Masalah kastam kata penjual online tu.. Tak kisah la.. Janji wujud dan sampai ke tangan ! Dari krikkkk krikkk krikkk , bunyinyaa..

image

Nyummm…nyummm ! Sekali iron , 6 pasang baju boleh jalan sekali guss ! Tu yang wife beria nak sangat !

image

Dan dia punya tapak..

image

Fuhh.. teringat kasut bola ! Heehehe.. wap air keluar ikut situ.. patut la leh iron beramai ramai sekali gus !

Harga ? Masa dia beli tu.. RM600.. Hari tu tengok kat kedai , harga beli kat situ dah lebih RM1500 ! Seingat aku laa… tak tau la kot salah tengok ke..

6 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.