Selamat Hari Lahir ke 4 , Qhaliff Iman !

by - Sabtu, April 02, 2016

 

Alhamdulillah.. sekejap je masa berlalu.. tahu tahu dah 4 tahun dia membesar di sebelah aku.. Tiap kali aku memandang pada dia dan berdoa dalam hati…

“ Moga dia membesar menjadi anak yang soleh serta berguna kepada masyarakat… “

image

Semalam bawak dia ngan adik dia ke Ayer@8 , Putrajaya. Main kat sana.. Huhuh.. Suka sangat dia sampai tak nak balik. Dan buat kali pertama , dia buat perangai di luar jangkaan aku. Dia meraung raung di tengah orang ramai tu.. Adehh..Ni perangai penutup usia 3 tahun ke ??? Geram tu memang geram la.. Adik dia tenang jer bila ajak balik.. Dia lak lelebih…

Hurmm.. dia nak naik ‘car’.. Kang daddy keluar la gi cari… Hadiah untuk dia.. Bukan tak pernah beli pon… dah beli dah dulu.. Tapii masa tu dia tak pandai nak main lagi.. Kali ni dah pandai.. kena beli lagi.. yang lama punya rosak dah..

image

Yelah.. dia lama tak keluar main.. asik g umah atuk dia.. asyik ke shopping mall je.. Eh ??? Hahahaha.. Dulu rajin la ke tempat tempat gini.. Tak pe la , malam ni gi lagi.. main puas puas.. Semalam aku dah terlalu penat.. Tak larat dah nak jegilkan mata..

Selamat hari lahir sayangku.. Moga membesar bagai johan..

Jangan lupa undi Ben Ashaari. Klik Sini.. Pastu ke no 15 !

image

You May Also Like

9 comments

  1. Selamat ulangtahun kelahiran Qhaliff Iman...moga menjadi khalifah yang berpegang janji pada PenciptaNYA..sentiasa meletakkan Allah,,Agama dan Rasul di tempat yang paling utama..tidak mengabaikan kedua ibu bapa..

    "hAppY boRNdAy QhAliFF ImaN"

    BalasPadam
  2. Happy birthday Qhaliff... cikny follow Qhaliff dari dalam perut ibu lagi tau... hehehe

    BalasPadam
  3. Selamat Hari Ulangtahun yang ke-4 Qhalif Iman

    BalasPadam
  4. Happy Birthday Qhafliff..semoga membesar dengan sihat dan menjadi anak yg soleh cemerlang ilmu dunia dan akhirat..aamiin ya rab..

    BalasPadam
  5. Happy Birthday Qhaliff Iman, semoga menjadi hamba Allah yang beriman, anak yang soleh dan sentiasa diberkati oleh Allah SWT. Juga semoga dilindungi dunia akhirat aamin.

    BalasPadam