Berakhir sudah penderitaan ! - BEN ASHAARI

Berakhir sudah penderitaan !

 

Bukan senang nak jadi ADUN  blogger ! Huhuhuh.. Baru tahu camana rasa artis nak menang anugerah ! Hahahaa.. Sebenarnya ni , ni bukan kali pertama aku masuk ke peringkat akhir.. Dah banyak kali aku rasa.. tapi tak de la tahap beria nak menang.. Lebih pada nak dapatkan populariti agar blog aku dikenali.. Maklumlah , aku bukanlah blogger bermuka kacak ! Hehehehe.. kan kan ?

image

Yer.. aku cuma mampu pertaruhankan penulisan santai aku.. dan juga kreditibiliti aku sebagai media influencer.. Tu jer.. Dan menang atau kalah , tak kisah.. Yang penting , rakan rakan bagi sokongan tak berbelah bagi.. Tu yang aku nak..

Hurmm.. tahun mendatang , aku tak nak masuk mana mana award dah ! Kecuali Academy Award jer.. Tak pon , Oscar pon ok dah.. kan kan ? Penat siut nak berkempen ! Huhuhuh..

8 ulasan:

  1. Gedik! Nak masuk oscar meh join berlakon dgn kitorang, hahahahaaa...

    BalasPadam
  2. Selamat maju jaya Abg Ben. Memang nak berkempen ni susah. Tapi ok abg ben dah ramai 'geng'.

    BalasPadam
  3. semoga berjaya- solat hajat mohon kejayaan

    BalasPadam
  4. In Shaa Allah kejayaan milik abg Ben esok. Amin.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.