Bila daddy nak marah adiknya.. - BEN ASHAARI

Bila daddy nak marah adiknya..

 

Amboiii.. Dia punya backup adik diaaa… daddy pulak kena marah ! Bukan sekadar marah jer.. siap g cerita kat mak dia ! Tau ada bagusnya gak.. nanti bila diorang dah besar sikit.. masuk taska.. diorang kena buli atau kena babap ngan cikgu , mesti cerita balik kat daddy dia ! Daddy apa lagi ! G taska tunjuk otot besar laaa kat cikgu…

“ Cikgu.. nak babap tu boleh.. jangan sampai cedera dah la yer.. “. Kasi lesen besar ! Kan ?

image

Tapi dalam diorang punya baik gitu… masing masing ada rasa cemburu antara satu sama lain. Kalau turun tangga , Zahra suruh dukung.. abang pon nak ! Kalau abang bawak mainan di tangan , dia pun nak ! Masing masing tak nak ngalah ! Daddy gak pening ! Bila masuk kedai mainan.. Sorang memilih mainan.. sorang lain main sauk apa saja.. Amboiiii ! Daddy nak marah ? Huhuhu..

Tak pe , kecik lagi.. Jangan kasi muka..kan ? Nanti pijak kita lak….

2 ulasan:

  1. Tu baru dua org...tiga nanti camno la tu kn....hahaha..
    bagus abang,protective dan sayang adik2

    BalasPadam
  2. itu baru 2 orang, eso dah 3 orang ehmmm..agak2 mummy dgn daddy okay ke?

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.