Rahsia aku menguruskan badan !

by - Selasa, April 05, 2016

 

Sebenarnya , aku pon terkejut gak. Aku takde la nak turunkan berat sangat tapi lebih pada nak clearkan toksid di dalam badan aku ni..

image

Belum capai apa yang aku nak tapi nampak sangat la perubahannya. Ramai dah kawan yang aku cadangkan cara ni dan ternyata berkesan pada mereka. Badan pon rasa ringan.. hehehe ..

Hilang 4 kg dalam masa 2 minggu ? Dulu XL , sekarang L ! Dan Bagaimana aku berjaya menurunkan ke size M ? Haaa.. apakah rahsianya ??? Tak susah pon.. Segala boroi tu boleh hilang dengan dua cara ! Kosnya tak besar dan amat menyihatkan.. Pastu confirm akan segak dan bergaya.. Si isteri pasti akan tertawan.. Anak dara tersenyum bila selisih dengan anda.. Auww.. Hahahaha.. Senyum bukan tanda suka atau gatal.. Ada sebab lain la tuu.. hehehe..

Apakah rahsianya ??? Undi BEN ASHAARI di TOP 5 #APO2016 dulu ! Haahahahaah ..

Kalau korang dah godek semua ni tu , korang jumpa dah ! Kalau belum.. sila godek… kena rajin godek baru tau rahsianya.. Senang je pon. Aku dah cerita pon dalam tu..

Yang penting, sihat…

You May Also Like

5 comments

  1. Assalammualaikum... abg ben,

    alhamdulillah .. ok dah undi abg ben..

    mselim3

    BalasPadam
  2. hahaha... masuk hari kedua mengundi Ben Ashaari... sehari sekali je dapat undi...

    BalasPadam
  3. Done voting! :)

    Kalau dapat surat dari lawyer, apa kena buat? Baca di sini http://under5live.blogspot.my/2016/04/apa-nak-buat-kalau-kena-saman.html

    BalasPadam