Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 1 April 2016

Undi BEN ASHAARI di TOP 5 #APO2016

 

Hehehe.. terasa cam pilihanraya lak ! Tapi rasanya ni kurang politik sikit kan.. tak perlu tabur janji ponn.. cuma korang je yang tau perjalanan kehidupan blogger yang bakal korang undi ni.. huhuh..

Nak kena undi dah ni.. Bermula 1hb April 2016 hingga 27hb April 2016. 27 hari je pun.. hehehe.. Kejap jeee.. kan kan ?

OK… cara mengundi ? Mudah jer.. Klik APO 2016 ni..

image

Pastu LOG IN / LOG MASUK

image

Pastu… ke no 15 ( Kalau rajin nak isi yang lain lain tu , digalakkan gak la… hehehe.. ).

image

Dan.. klik BEN ASHAARI ..saja ! Hahahahaha… Tanpa perlu pikir panjang yer !

image

Terima kasihhhhh ! Undi dan undi lagi.. InshaAllah , pasni tak kacau dah korang.. hahahaha..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI