Kenapa aku pilih produk COSMODERM ?

by - Jumaat, April 08, 2016

 

Sebelum aku kenal Cosmoderm , aku payah nak setia dengan satu satu produk.. Asyik tukar sana sini.. Ada yang memudaratkan dan ada yang tak tahan. Memudaratkan seperti pencuci muka.. kering dan makin berminyak lalu jerawat naik lagi banyak manakala losyen badan banyak tak sesuai dengan kulit aku. Maka aku makin malas nak jaga kebersihahan diri. Memadai mandi dan sabun.. gosok gigi ! Daahh !

Tapi sejak aku ‘berkenalan’ dengan Cosmoderm , aku dapati produk produk dia begitu sesuai dengan aku. Hampir kesemua produk yang khusus untuk lelaki , sesuai untuk aku.. dan keluarga aku !

image

image

Dengan keadaan cuaca di negara kita yang dilanda El Nino ni ditambah lagi dengan wabak denggi , aku kena senantiasa bersedia melindungi diri dan anak anak !

Kalau terleka.. jadi macam baru baru ni di SongkRun 2016. Aku terlupa nak pakai BB Cream Cosmoderm… Dah tak pasal pasal sunburn kulit aku. Kawan kawan yang pakai , aku tengok tenang jer. Muka pun maintain cerah jer berbanding aku ! Huhhhh…

Manakala wife lak.. setiap dua tiga bulan sekali dia akan order set pembersih muka. Bagus untuk dia dan yang penting , jimat ! Murahhh !

image

image

Dan untuk seisi keluarga.. Sabun mandi dan Magic Lotion memang jadi kesayangan la.. Masa mandi pakai , selepas mandi pon tetap akan pakai ! Bising si isteri kalau tak dipakaikan ! Takut nyamuk atau serangga halus gigit terutama pada si Zahra yang punya kulit sensitif !

image

Yuppp.. aku sekeluarga adalah pengguna tegar produk Cosmoderm. Boleh pening dibuatnnya kalau produk ni tak ada di pasaran…

image

Kalau nak shopping banyak banyak.. tunggu masa jualan murah ! Hehehhe.. Kat web Cosmoderm pon selalu ada jualan murah. Masa tu , sila borong !

Sila ikuti perkembangan di Facebook Cosmoderm dan laman web Cosmoderm.

Facebook : www.facebook.com/Cosmoderm

Laman web : www.cosmoderm.com.my

You May Also Like

8 comments

  1. Cosmoderm best ! Kenal produk niih pun dari abang ben. Baru baru ni saja je try beli krim cosmoderm. Sekali pakai, ehhh jatuh hati. :D

    BalasPadam
  2. Setakat ni baru guna pencuci muka and vit E ,sabun ,lotion and manjakani memang sesuai dengan Lisa.. dah 2 thn guna..

    BalasPadam
  3. Kak Sue pun pakai pencuci muka Cosmoderm..

    BalasPadam
  4. Yes! Aku salah sorang pengguna Cosmoderm.. Memang terbaik!

    BalasPadam
  5. SA nak jadi duta jugak la....heehhe...sekarang SA mmg pengguna tegar Cosmoderm..the best so far...cact cela Di muka akibat jerawat semua hilang...

    BalasPadam
  6. I pun dah jadi pengguna setia Cosmoderm, sesuai dgn kulit. Kalau pasni Cosmoderm keluarkan alat solek plak kan best hehe

    BalasPadam
  7. Nina pun pengguna tegar COSMODERM
    suka cleanser TTO dia. Selain tuu suka sabun mandi, magic lotion, sun screen lotion dan manjakani feminine wash. Terbaik!

    BalasPadam