Isnin, 8 Januari 2018

Ini namanya rezeki ! Makan durian sampai mabuk di Natasya Riverside Resort ,Gopeng.


Inilah 'emas' di Malaysia ! 

Puashati aku ! Lama dah mengidam. Teringin benar nak makan durian tanpa ditimbang. Letak atas meja. balunnnnn !! Teringat saat saat masa kecil dulu... kalau balik kampung nun di Pulau Pinang.  Makan sampai lebam ! Hahaha.. 

Tapi semalam , pertama kali aku rasa kemabukkan makan durian ni ! Hahahha.. kawan kawan yang perasan memang pecah perut la tengok ! Heeeee..




Terima kasih Datin Muniroh Kassim dan Datuk Suhaimy Othman  sebab belanja kami durian segar dari dusun !  Dan tak lupa juga buat Irman serta Cael ! Syok datang Natasya Riverside Resort , Gopeng ni ! Nanti aku cerita ehhh... heee. Mabuk durian tak ilang lagi sebab tapau lagi buah durian bawak balik rumah.. hahahaha... 

17 ulasan:

  1. Allhamdulillah... fuhhh.... sedapnya... tgk gambar dh pun telan air liur ni...

    BalasPadam
  2. Kena jeles lebih sikit ni.. dah lama tak makan durian banyak-banyak.

    BalasPadam
  3. berapa sekilo kat sana..? Taman warisan RM18 sekilo..huawawawaaaaa

    BalasPadam
  4. Sedapnya durian. Makan tiga biji pun rilex je. Hahahahaaa

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah.. Rezeki dapat merasa makan durian yang betul2 jatuh depan mata.. Pecah perut tengok penangan mabuk durian ni.. boleh jd hiburan sepanjang tahun.. 不不不不不

    BalasPadam
  6. bestnya...durian ni. hihihi.. durian kampung.

    BalasPadam
  7. nak jeles tapi IQ pun dapat makan durian minggu lepas. hehehe

    BalasPadam
  8. Jom repeat... Makan sampai mabuk lagi...

    BalasPadam
  9. Waaa best gileeerrrr.... Huwarrrggghhhh....

    BalasPadam
  10. Ya Allah.... teringat kisah makan durian 2 hari di sana.

    BalasPadam
  11. Giler best, kalau saya pun makan sampai mabuk. Hahahaa!

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.