Pelik tapi benar

by - Ahad, Oktober 17, 2010

 

Hairan ? Jangan hairan .. Sekarang ni macam macam ada .. Yang pelik tapi benar .. Yang benar tapi ajaib .. Yang dusta tapi realiti .. Yang dosa tapi pahala .. Yang pahala tapi dosa .. Yang haram tapi halal .. Yang halal jadi makruh .. Yang jahat tapi baik .. yang baik tapi nakal .. Macam macam ... Pening ? Jangan pening ..

Yang membuatkan aku rasa bosan bila aku lihat ceritanya gempak tapi haprak ..  Bila cakap serupa ada isi tapi angin semata mata .. Bila berteriak umpama singa rupanya lipas dapur jer .. Yang garang umpama helang tapi rupanya hering tunggu bangkai .. Haih.. Korang heran ? Jangan heran .. Inilah realiti dunia yang kita berada sekarang ini ..

Hampa ?? Jgn hampa .. masih terlalu jauh perjalanan hidup kita .. Masih terlalu luas dunia kita ini .. Macam macam ragam dan karenah manusia yang belum kita jumpa dan kenal .. Ada umpama zirafah tapi gajah rupanya .. Ada yang sekacak panda tapi rupa rupanyanya tapir !

Yang paling best yang akan korang jumpa , mulianya dia seperti ulama tapi rupanya main mak mak jer ! Haa.. jenis ni mmg la bahaya dan menakutkan .. boleh bertukar jadi vampire bila bila masa ..

You May Also Like

3 comments

  1. pening la..susah nak paham..ke sbb saye da ngantuk??hehehehe..tp saye tau setiap yg abg ben nak sampaikan tu mesti ada maksud tersendiri..huhuhu..

    BalasPadam