Qhaliff dan daddy di Teluk Intan dah ..

by - September 16, 2012

Sejarah tempat ni .. Dari mula nikah , mengandung dan akhirnya, Qhaliff muncul pasti akan bergambar kat tempat ni .. hehe ..

Tujuan utama sebenarnya selain nak bwk org tua aku jalan jalan ialah nk ke sini yakni umah abang ipar aku .. haaa .. Raya kan .. hehe ..

Ramai gak orang area ni time cuti .

Published with Blogger-droid v2.0.9

You May Also Like

12 comments

  1. banyak kenangan bro ben dekat sini erk? x pernah pegi sini..

    BalasPadam
  2. menara condong.. jalan2 eh Qhaliff =)

    BalasPadam
  3. pernah pergi tempat ni tapi tak berkesempatan nak bergambar

    BalasPadam
  4. lama dah tak pergi telok ensen tu...kekeke

    BalasPadam
  5. haha.tadi saya nampak abang.rasa malu pula nak tegur abang.

    BalasPadam
  6. nanti dah ada cucu pun jangan lupa bergambar kat sini.. hehe

    BalasPadam
  7. owhh dekat je ngn tempat blaja sy.. :)

    BalasPadam
  8. kenangan terindah tu...leh wat album lepas ni

    BalasPadam
  9. Huhuhu kampung asben tercinta.... Dah mcm memori Dan Pisang plak

    BalasPadam
  10. Selamat datang ke TelukAnson
    janganlupa ke nasi lambai,mastan ghani,gulam rasul,

    huhu.

    saya pun di teluk anson sekarang..

    BalasPadam