Mencegah Kanser bersama Jus Annona

by - Sabtu, Februari 06, 2016



Sedap pulak Jus Annona ni ! Hehehehe.. Setiap malam , aku dengan sendirinya akan ke dapur dan akan guna satu sachet. Sedap rasanya ! Hehehehe...Selain sedap , tujuan aku mengamalkan Jus Annona ni adalah kerana untuk mencegah kanser.. Bole kena kanser ni ??? 

Hurmm.. Ayah aku salah seorang pesakit kanser dan kini bebas dari penyakit tu. Itu pun setelah melakukan pembedahan dan juga rawatan kimoterapi berbulan lamanya ! Bila teringat bagaimana ayah aku melalui segala derita , aku tak berani pandang rendah mengenai kanser ni ! 

Setiap hari ada je orang meninggal dunia kerana kanser. Kanser dah boleh dikategorikan antara penyakit utama di dalam dunia sekarang ni. Di Putrajaya siap ada Institut Kanser lagi ! Haaaa. Punca kepada penyakit ni ada banyak..Antaranya ialah pemakanan.. Hurmm.. 

Maka , aku 

Bagus sangat ke Jus Annona ni hingga mampu mencegah kanser ??? Satu persoalan yang baik.. kan ? Aku tertanya gak.. macam korang ! Tapi ketika ayah aku terbaring di atas katil hospital , ramai syorkan aku cari durian belanda. Ketika tu , aku tengah buntu. Ayah aku lak memmang tak nak amik apa apa ubatan selain ubat hospital.  

Bila kawan aku perkenalkan Jus Annona , aku baca segala infomasi mengenainya di laman web rasmi Jus Annona , Penawar Kanser Semulajadi dan ternyata ramai yang dah menggunakan Jus Annona. Ini dibuktikan dengan testimoni dari mereka yang dah mengambilnya.




Apakah kelebihan yang ada pada Jus Annona hingga mampu memcegah kanser ? Berapa harganya ? Camana nak beli ? Nak jadi ahli ??? Macam macam persoalan yang korang nak tau kan ? Ok.. Aku syorkan korang baca dulu mengenai Jus Annona di http://www.annonaofficial.com kemudian jika nak tanya dengan lebih lanjut , andai malas nak baca .. heheheh.. aku tahu... aku pun kekadang malas.. Aku lebih suka bertanya terus.. kan kan ? Korang boleh je hubungi terus hotline mereka di :

016 449 7181 
016 446 7181
016 446 4181 

Selain kanser , Jus Annona juga bagus untuk mereka yang ada masalah dengan sendi seperti aku.. heehe.. Alhamdulillah , ada perubahan sejak amalkan Jus Annona. Boleh je baca di  Jus Annona Penawar Radang Sendi. OK ? 

Berikan yang terbaiik buat diri dan keluarga anda. Mencegah lebih baik dari merawat.. kan kan ? Selamat Mencuba..

You May Also Like

6 comments

  1. insya Allah...boleh try ni..
    lebih baik mencegah dari merawat

    BalasPadam
  2. Bagus adanya Jus Annona ni... terus minum je...
    Nak cari Durian Belanda dekat pasaran jarang ada.

    BalasPadam
  3. Nina pun dah rasa Jus Annona ni, sedap!

    BalasPadam
  4. haha bab malas baca tu aku pun, tapi dah dapat gambaran ulasan dari blogger yg Annona ni memang terbaik utk kesihatan.

    BalasPadam
  5. sakit lutut boleh cuba ke,.. akak guna kopi Qu puteh stem cell... nak cuba jus ni pulak le... 1 lg tentang suppliment anti kanser ni, teh rerama pun viral juga kan,.. tapi jus durian belanda memang feveret akak... tq informasi

    BalasPadam
  6. Betul tu bro...mcegah lebih baik dr mengubati...amalkan hidup sihat...jauhi rokok kurangkan fast food...enjoy life n jgn stress2...khidmat pesanan ini dibawa oleh bekas pesakit kanser...😁

    BalasPadam