Aku hadiahkan G-Shock pada dia kerana.. - BEN ASHAARI

Aku hadiahkan G-Shock pada dia kerana..






Yearghh... Pada Qhaliff sebab suka sangat pakai jam aku. Besar ? Dia tak kisah pun. Gi ngaji  . Gi jalan jalan ke mana saja akan pakai. Kecuali sekolah.. Dek kerana itulah, aku belikan je dia jam..

Rezeki lebih  skit bulan ni. Dari aku beli susu protein aku, baik aku hadiahkan sesuatu untuk anak anak. Kalau dulu, aku tak yakinlah nak belikan sebab tak reti nak jaga. Sekarang ni  pandai dah. Terus masukkan dalam kotak. Pastu tanya, esok tak gi mana mana ke?

Ketika dia dapat tu, muka manyak happy! Teringat aku masa kecil dulu. Arwah ayah belikan jam untuk aku. Sejak tu, aku suka pakai jam. Dan arwah sendiri peminat jam. Turun minat tu pada aku. Heee... Sekarang Qhaliff lak minat tengok jam.

Sebenarnya aku beli jam tu nak dia belajar hargai masa.. Bukan sekadar jadikan perhiasan . 

3 ulasan:

  1. Alhamdulillah..jaga elok-elok ye Qhaliff.

    BalasPadam
  2. wah dpt jam baru. anak ida pun ada mntk jam gshock..insyaallah nnti akan belikan jgk

    BalasPadam
  3. Terbaik bro........it's about TIME !!!

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.