Nasib baik dia jadi 'anak dara' !

Risau sebenarnya sebab umah aku ada dua anak lelaki yang keras keras orangnya ! Hahaha.. Bergaduh jer memanjang.  Dan risau gak si anak dara ni jadi 'boy' gak sebab dok bermain ngan diorang. 

Tapi bernasib baik la aku sebab rajin gi umah mak aku dan adik ipar aku di Sungai Buloh. Ada la geng perempuan untuk si Zahra ni bermain. Dan lebih menjerumus ke permainan perempuan. Huhuh.. Ok la kan ?

Dan si Tadika Arina , Putrajaya , cikgu dia rajin layan dia. Bila aku tanya , cikgu dia baik ke ? Dia jawab garang tapi suka layan karenah dia. Bila tiap kali jemput dia , memang siap berdandan  rambut dan juga.. hurm.. tengok gambar di bawah ni ! 

Ni mak dia gi jemput... 




Dan sekarang rajin tengok video mekap mekap kat Youtube ! Huhhh.. dah berapa kali ajak aku pergi Alamanda. Dia nak beli mekap ! Gulppp !!!

4 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.