Jom Pergi Melacur ..

Ala .. nak risau apa skang ... semua dah boleh dah ... janji bukan Islam ... Orang Islam tak boleh looo ....Kerajaan sudah kuar lesen woo ... cakap je .. skang judi sudah 'halal' ... Orang Islam tak boleh beli .. tapi kalau wakilkan orang bukan Islam belikan boleh jer .. kan kan ..

Pas ni , kuar lak lesen untuk bukak premis pelacuran .. org bukan Islam je boleh masuk tauuu .. masa tu berapa ramai lak sanggup buang agama demi melunaskan tuntutan nafsu ?? Haih .. makin mengarut ni... takkan sampai sanggup gadaikan maruah negara sebagai negara ISLAM kerana semata mata $$ .. Ke sapa sapa ada share skit ...

Camana laa nak menangkan hati rakyat kalau gini rupa .. Yang haram tetap haram la bang oiii ... ko bg lesen , ko bertanggungjawab la ek 'nanti' di sana... Oh ya ... dari mana aku tau pasal ni ?? Tuuu .. si joe dah kuarkan entri ni .. aku mmg ketensenan tengok semua ni .. haihh..

17 ulasan:

  1. iskskhhhh... suka suki menghalalkan benda yang dah tentu haram.. kata negara islam.. adusss..

    BalasPadam
  2. perghh tensen2.... tak tau la apa nak jadi ngn masyarakat Malaysia nanti... =(

    BalasPadam
  3. Bila datang yang hak akan hilang yang batil...itu janjiNYA

    Ramai org gi ke masjid belum tentu dia sembahyang, tetapi yang gi ke masjis tu tentu dia sembahyang.

    BalasPadam
  4. Kalau masih ingat
    satu masa dulu seorang ahli parlimen kedah pernah berkata, pelacuran itu harus bila darurat

    kalau ada yg masih ingat la

    malaysia ni ku takut tak lama lagi kena bala dari ALLAH je

    masalah bala ni, ALLAH turunkan bala tak pilih hambaNYA

    tak kisah la kalau dalam tempat tu ada org baik pun, kalau ALLAH nak bagi bala, DIA turunkan atas semua

    sebab tu masa zaman nabi Luth, ALLAH nak turunkan bala pada golongan gay dan lesbian tu, ALLAH suruh nabi Luth lari siap2 dari kampung tu.


    kerajaan ni amik la teladan kes tsunamie dan gempa bumi bertalu2 dari negara jiran

    tak mustahil tak lama lagi jadi kat malaysia pulak...

    BalasPadam
  5. dah akhir zaman...
    en.ben pun skang tajuk entri dasat2 ek...hehe.. kalah wartawan kosmo!
    bagus..bagus... teruskan usaha!

    BalasPadam
  6. naik muak bace n tgk pasal sume2 ni en ben..mcm tak da titik noktah..makin menjadi adalah..nak kata tak buat pape..mcm2 buat..to mentaliti msyrkt yang patut ubah bak kata Tun Dr Mahathir sndiri..waaaa...

    BalasPadam
  7. Astaga.... teruk nyer kalau islam tak mengaku islam kan!! Tapi xper, yang penting skarang ni, kita sebagai org islam, teguhkan iman dan jauhi segala larangan-Nya... Apa2 pun ni Blog saya, Http://neozshareitworlds.blogspot.com

    BalasPadam
  8. Let's doa togehter...
    Walaupun org2 begitu xbaca post2 dr blog2 camni tp at least biar org yg baca ni sedar n tolong sampaikan pada yg lain...
    smoga Allah melindungi...

    "Mereka merancang, Allah juga merancang, dan Allah merupakan sebaik-baik perancang"

    BalasPadam
  9. xsuke!! uhuhu..ISLAM..Muslim..hm..apela dorg nih...

    BalasPadam
  10. roxyzai ialah salah satu rakyat yg kecewa dgn pengurusan negara..haishhhhhhh~

    BalasPadam
  11. menjawab la kat akhirat nanti sape yang keluar lesen tu..huh

    BalasPadam
  12. sama2 berdoa supaya kita dilidungi Allah S.W.T dari godaan syaitan.......amin.........

    BalasPadam
  13. sanggup mati dari gadai maruah.wah..gituew...

    BalasPadam
  14. biar je... sape buat berani tanggung

    tunggu je x lame lg kan ade teguran Allah tuk dia org

    BalasPadam
  15. tulah manusia... buta mata kerana wang bukan sbb kena cucuk garfu...
    tunggulah balsan kat sana nanti

    yatie, sawanila.com

    BalasPadam
  16. nnt bile Allah turunkan musibah, padan la muke kite sume kan. yg x tlibat pun kne sekali nnt.

    BalasPadam
  17. haha..nasib malaysia ku dapat pemimpin camni..aku xkan redha keputusan ini sampai bila2...http://ata-timetochange.blogspot.com/2010/05/ohhh-yeahhhmalaysiaku.html

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.