Rabu, 5 Oktober 2011

5 blog Pilihan Ben Ashaari malam ini

 

image

aKSARAfENDI

image 

farah baharin

image

Kesah Cik Zaza itu Kesah Aku....(✿◠‿◠)

 

image

BACEBLOGAKU DOT BLOGSPOT

 

image

::[ TiMbAHiJaU ]::

 

Terima kasih kerana sudi singgah ..

32 komen :

MD berkata... [Reply to comment]

Tahniah yang terpilih.....

Eera Shera berkata... [Reply to comment]

bila la blog saya nak jadi blog pilihan..

hehe :)

Ku Azhar berkata... [Reply to comment]

ala......xterpilih lg T_T tahniah!! :D

cik aja berkata... [Reply to comment]

blog sy bilee?:(
hehek:p

aimie amalina berkata... [Reply to comment]

waaaa
tahniah sumenye!
jum memeriahkan lagi dunia maya blog =]

aimie amalina berkata... [Reply to comment]

waaaa
tahniah sumenye!
jum memeriahkan lagi dunia maya blog =]

IBU GEBU berkata... [Reply to comment]

saya akan terjah mereka! thanks ben BW kan untuk saya...

ieyza afieyna berkata... [Reply to comment]

jom terjah..

Подтверждаю berkata... [Reply to comment]

as salam..
lama tak singgah sini. hehe..
tahniah buat yang terpilih. datang singgah lihat apa yang menarik

=)

mishnurlin berkata... [Reply to comment]

nak jugak... :)

Aisya berkata... [Reply to comment]

ramai sgt newbie mmg ssh laa nak jd yg betuah, ye dak? ngehehe. btw, AB mmg suppoter TERBAIkkk :)

tnZackJ berkata... [Reply to comment]

tahniah pada yg tersenarai...kalau semua blogger yang hebat buat spt abg ben, tentu lagi meriah dunia blogger ni..

Saia Budax Lanun berkata... [Reply to comment]

Assalamualaikum, wahhh... berutung'y dorang tu erk... huhuhu.... nnti akan tba juak masa kita tu..... huhuhu... sabo jer...

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! berkata... [Reply to comment]

wah... header semua cam menarik je... ini yang jeles ni... salam blogger baru...meh kenal kenal saya pun xdelah lama sangat...

faizal mohd berkata... [Reply to comment]

Tahniah!!!!
-dengar tak? dengar tak?-
:)

Amoychanteks berkata... [Reply to comment]

entah bila dpt msuk blog ben ashaari nie.. :P

TiMbAHiJaU berkata... [Reply to comment]

alhamdulillah.
terima kasih abg ben :) baru perasan td entry ni.fuhh semangat,berkobar-kobar nak taip komen ni.haha.auwwww.(maap la,over lak)

p/s: selamat berkenalan semua :) jom,sama-sama kita memeriahkan dunia blog ;)

de'orchid berkata... [Reply to comment]

congratsss yang terpilih.... syoknyeee=)

Elih Japahar berkata... [Reply to comment]

Tahniah kpd semua yg bertuah ! hehe :)

Pembawa_Wacana berkata... [Reply to comment]

dah lame tak komen....:)

Kancil 8349 berkata... [Reply to comment]

jom terjah...tahniah kepada mereka

Cik Zaza berkata... [Reply to comment]

wahhhhhhhhh...macih abg ben n semua....terharu plak...huhuhuhu singgah la slaloo..im still new...(^_^)

Niena Pengembara Ilahi berkata... [Reply to comment]

tahniah kpd mereka yg terpilih... teruskan usaha :D

JAMALUDDIN ABU BAKAR berkata... [Reply to comment]

jom gegar blog diorang..hehe

HAFIZAL berkata... [Reply to comment]

saya punya blog tak ada ker...brother ben

aKSARAfENDI berkata... [Reply to comment]

trima kasih ben sbb promote blog sya yang tak seberapa..tengah blaja macam mana nak mantapkan blog cam otai2 sume..TQVM

F@R@H_F@R!!eN berkata... [Reply to comment]

thanks abg ben.. wahh!!! xsangka fb terplih.. hehehe blog kte xseberapa pn but i need improve that.. btw hii semua n thanks.. ^_^V

Diyana Ali berkata... [Reply to comment]

jom singgah kat saya juga, heee :)

Tentang Kita berkata... [Reply to comment]

abg ben mmg baik hati sbb sudi promote blog2 baru

Mira Adzlia berkata... [Reply to comment]

shaye pun mau jd cm mereka juge ~~ngee :p

Ruqaiyah Amanina berkata... [Reply to comment]

wow ! blog mmbe sy tu . br lps diedit . thanks la abg ben pilih die . sy ble ag ?? hehehe

Miss Purple Ungu berkata... [Reply to comment]

singgah nk ucap tahniah untuk semua yg terpilih :)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI