EHEM | BEN ASHAARI meminang LYSSA SECRET !

by - Isnin, Oktober 17, 2011

 

Iklan : Baju lelaki dan baju perempuan yang murah dan terkini . Klik saja tulisan merah itu.

 

 

Panas ke tajuk ??? Hahaha .. Well ... Biasa laaa.. Tapi betul apa ??? Memang la aku meminang dia ... dan dia pun setuju apa ???

image

Nampak tak tuuu.. Kat atas tuuuu .. DARI LYSSA SECRET ... Tu la dia.. Aku meminang blog dia untuk bertukar RSS atau FEED bertujuan untuk menukar rakan pembaca sebagaimana selama ini aku buat dengan MAT GEBU aka www.tiffinbiru.com .

Tak de isu lain yer.. Lagi pon dia ni orang kampung ayah aku .. Hehe.. Oh ya , ada yang tak tau dan fikir aku ni boypreng dia .. Hahahhaa.. Kawan , aku ni tua dah.. dia tu muda belia .. Kang marah pulak boypreng dia .. Tak de , tak de .. kami buka berkapel yer.. Dosa dosa .. Saya sudah berpunya.. Lainlah wife nak buat gila macam BINI BINI KU GENGSTER tu.. Hahahah.. gurau jeee... haha.. ada gak kena piat telinga petang kang ..Hahaha..

Pertukaran feed ni ramai dah buat .. Kalau tengok kat bawah blog aku tu pon ada lagi dengan dua blogger.. Masing masing punya kumpulan pembaca yang berbeza. Ini akan menghasilkan pembaca yang 'berbilang citarasa' di blog aku ini.

Macam aku kata dulu , blog aku ni masih dalam peringkat promosi secara berterusan.. sehingga sekurangnya 1 tahun lagi , aku rasa ok dah kot..

Bagi yang nak berkenalan dengan si kecil molek neh atau nak belajar cantikkan blog , boleh ke blognya.. MEMANG CUN ! Blog dia laaa.. Dan blog dia baru je masuk majalah REMAJA ..;) ..

Meh , bila lamaran aku diterima LYSSA SECRET .. klik SINI

You May Also Like

17 comments

  1. amy suka baca blog lyssan nie..nak2 buat tutorial die..senang nk faham..

    BalasPadam
  2. lyssa punya readers ramai gila! best ^_^

    BalasPadam
  3. dua2 blog saya suka singgah ! :)

    BalasPadam
  4. ooo pttla tgk kat blog lyssa da BA punya link entry...baiklah :)

    BalasPadam
  5. oh...lissa ye. Baru kenal... mungkin saya tak berapa nak menghias blog kot. biasa biasa je.

    BalasPadam
  6. bila pulak abg ben ashaari nak terjah blog aku..haha

    BalasPadam
  7. untunglaa si dia yg 'dilamar ' tuee

    BalasPadam