Segmen Budak Sekolah : Aku nak masuk IPT mana eh ?

 

Khas buat adik adik kita yang masih bersekolah atau baru saja menamatkan zaman persekolahannya ..  Segmen ni adalah untuk berkongsi cita-cita mereka dan juga mereka yang sedang menuntut di IPT , boleh memberi nasihat buat mereka setelah membaca impian mereka ..

Bagi mereka yang berminat , nak join jom.. Segmen ni tutup jam 5 petang ni ( 19/12/ 2011 ) .. Sekejap je.. Tak nak lama lama .. ok ?

Buatkan satu entri :

  1. Letak header BENASHAARI.COM
  2. Tajuk : BEN ASHAARI Tanya Aku Nak ke IPT mana ?
  3. Sila berikan IPT yang ingin korang nak masuk nanti dan jurusan apa yang korang nak amik ?
  4. Kalau nak sambung ke luar negara , negara mana yg korang nak pergi ?
  5. Cita-cita .. Jangan segan .. Berkongsi dengan rakan yang lain.. mana tau boleh bertukar pendapat kan ?
  6. Apakah yang korang lakukan demi memastikan impian korang tercapai ?
  7. Sapakah sumber inspirasi korang ?

Siap ? Tinggalkan url di ruangan entri ini ..

50 ulasan:

  1. larhh..untuk budak sekolah je ke ?? sue dah masuk ipt dah..bila la dapat join segmen abg ben ni.=.=

    BalasPadam
  2. ala nak join...tapi da lepas da...hihi

    BalasPadam
  3. nak join... tapi confuse lagi IPT mana yang nak pilih... hehe

    BalasPadam
  4. http://www.syatoza.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html test2 :D

    BalasPadam
  5. abg benn . .tak dapat join dahh :(
    Nak kena balik dah . huhuhu .
    Baiii :((

    BalasPadam
  6. Saya dah lepas IPT tapi nak masuk lagi tahun depan.Tak boleh join ke? hehehe!

    BalasPadam
  7. http://ratublupblup.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

    BalasPadam
  8. join :)

    http://maznishahibul.blogspot.com/2011/12/segmen-budak-sekolah-aku-nak-masuk-ipt.html

    BalasPadam
  9. segmen bagus nih..patut abang ben buat segmen "cerita ipt" dulu la baru adik-adik nih tau ipt mana dorg nak masuk :)

    BalasPadam
  10. Saya join ^^

    http://eiqavandetta.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

    BalasPadam
  11. http://armalchentaputera.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

    BalasPadam
  12. http://keciqkeciqdelicious.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

    abg ben, saya join segmen nie :)

    BalasPadam
  13. siap dahh.


    http://encikfieq.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

    BalasPadam
  14. http://nabilamedan-taipmenaip.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

    BalasPadam
  15. walaupun aku dah tua nak join jugak.....jadik muda sekejap blh.

    http://slumberdek.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

    BalasPadam
  16. join ya abang ben^^

    http://saranghaesolehah.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

    kalau rajin bagi lah pendapat sama=)

    BalasPadam
  17. View la ye.. Tq ..hehehe =))


    http://princessofhemp.blogspot.com

    BalasPadam
  18. eila nak join..

    http://dylapinkdiaries.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

    BalasPadam
  19. hye, sy join segmen jugak. jum ke entry sy ni, cita-cita seorang Ketua Setiausaha Negara. suka dengan bidang politik. ngee

    http://belog-azrin.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

    BalasPadam
  20. http://secretofeyqahasnan.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

    BalasPadam
  21. saya join!

    http://iamjustanormalperson.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

    BalasPadam
  22. abang beng . sudah siap. mari lah baca :)

    http://hurufberatur.blogspot.com/2011/12/segmen-ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt.html

    BalasPadam
  23. saya telah menjoinkan diri dgn bangganya :)

    http://killjoysdiaries.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

    BalasPadam
  24. join.
    http://vampireofmagic.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

    BalasPadam
  25. saya join!

    http://iamjustanormalperson.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

    BalasPadam
  26. http://firdausproperties.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

    BalasPadam
  27. http://honeykikiboom.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

    BalasPadam
  28. sarah join..

    http://budakmanja94.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

    mohon pendapat.

    BalasPadam
  29. Cadangan : untuk budak yang dah masuk U, en. Ben buat la plak segmen : Lepas U, ke mana arah tuju?

    Nak sambung blajar ker? or kerja ker? or...ape2 je lah...

    BalasPadam
  30. nk join,tp sy dah msk ipt..
    huhu

    BalasPadam
  31. dah siap. nah sy join =)

    http://hurufberatur.blogspot.com/2011/12/segmen-ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt.html

    BalasPadam
  32. abg ben nak join bole ker?
    actually nak mintak tolong abg ben ajarkan cm ner nak promote blog sy ni...bg traffic jam...

    BalasPadam
  33. http://athirahkimeunkyung.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

    BalasPadam
  34. http://cikawanputih.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

    BalasPadam
  35. Join...

    http://az-meeda.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

    BalasPadam
  36. http://akukenangkaw.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

    Kali nie dapat join.. Tengkiu- tengkiu..

    BalasPadam
  37. tinggalkan url kat ruangan komen ni ke ?

    BalasPadam
  38. sy blogger baru . tak tahu tak tinggalkan kat ruangan mane yang ben ashaari cakap tu .. :( sy tggalkan kat sini ..

    http://dhiaadawiyah.blogspot.com

    BalasPadam
  39. http://miera-akmalina.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

    myra join !

    BalasPadam
  40. dh msuk ipt daa...
    dh melepas.. hehe..
    abg ben, wt ler segmen utk dak ipt lak...

    BalasPadam
  41. http://nialidia.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

    BalasPadam
  42. rushing ! heee~

    http://irapunyela.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

    BalasPadam
  43. join :)

    http://iniciteaxoe.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

    BalasPadam
  44. JOIINNN =)

    http://blogrinala.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

    BalasPadam
  45. http://duniaainny.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

    budak lepasan spm :)

    BalasPadam
  46. http://azlanthetypewriter.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

    sempat join tak ni?

    BalasPadam
  47. dah lambat tapi tak pe kan hehe http://wwwalistory.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.