Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 19 Disember 2011

Segmen Budak Sekolah : Aku nak masuk IPT mana eh ?

 

Khas buat adik adik kita yang masih bersekolah atau baru saja menamatkan zaman persekolahannya ..  Segmen ni adalah untuk berkongsi cita-cita mereka dan juga mereka yang sedang menuntut di IPT , boleh memberi nasihat buat mereka setelah membaca impian mereka ..

Bagi mereka yang berminat , nak join jom.. Segmen ni tutup jam 5 petang ni ( 19/12/ 2011 ) .. Sekejap je.. Tak nak lama lama .. ok ?

Buatkan satu entri :

  1. Letak header BENASHAARI.COM
  2. Tajuk : BEN ASHAARI Tanya Aku Nak ke IPT mana ?
  3. Sila berikan IPT yang ingin korang nak masuk nanti dan jurusan apa yang korang nak amik ?
  4. Kalau nak sambung ke luar negara , negara mana yg korang nak pergi ?
  5. Cita-cita .. Jangan segan .. Berkongsi dengan rakan yang lain.. mana tau boleh bertukar pendapat kan ?
  6. Apakah yang korang lakukan demi memastikan impian korang tercapai ?
  7. Sapakah sumber inspirasi korang ?

Siap ? Tinggalkan url di ruangan entri ini ..

50 komen :

miss sue berkata... [Reply to comment]

larhh..untuk budak sekolah je ke ?? sue dah masuk ipt dah..bila la dapat join segmen abg ben ni.=.=

nini berkata... [Reply to comment]

ala nak join...tapi da lepas da...hihi

Az Meeda berkata... [Reply to comment]

nak join... tapi confuse lagi IPT mana yang nak pilih... hehe

Syat0za Zai berkata... [Reply to comment]

http://www.syatoza.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html test2 :D

Intan suhaila berkata... [Reply to comment]

on the way.

Cik Seri Omel berkata... [Reply to comment]

nak join, tengah type entry nih

Yasmin Aris ♥ berkata... [Reply to comment]

abg benn . .tak dapat join dahh :(
Nak kena balik dah . huhuhu .
Baiii :((

Scarlett O'Hara berkata... [Reply to comment]

Saya dah lepas IPT tapi nak masuk lagi tahun depan.Tak boleh join ke? hehehe!

RATU blupblup berkata... [Reply to comment]

http://ratublupblup.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

Mazni berkata... [Reply to comment]

join :)

http://maznishahibul.blogspot.com/2011/12/segmen-budak-sekolah-aku-nak-masuk-ipt.html

fiey zara malaiqa berkata... [Reply to comment]

segmen bagus nih..patut abang ben buat segmen "cerita ipt" dulu la baru adik-adik nih tau ipt mana dorg nak masuk :)

Eiqa Lyka Vandetta berkata... [Reply to comment]

Saya join ^^

http://eiqavandetta.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

❤nur' amalina❤ berkata... [Reply to comment]

http://armalchentaputera.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

keciq_delurfy berkata... [Reply to comment]

http://keciqkeciqdelicious.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

abg ben, saya join segmen nie :)

Faqihah Husni berkata... [Reply to comment]

11 tahun boleh masuk?

Encik Fieq berkata... [Reply to comment]

siap dahh.


http://encikfieq.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

Nabila Medan berkata... [Reply to comment]

http://nabilamedan-taipmenaip.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

slumberdek berkata... [Reply to comment]

walaupun aku dah tua nak join jugak.....jadik muda sekejap blh.

http://slumberdek.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

Gadis mutiara_Solehah berkata... [Reply to comment]

join ya abang ben^^

http://saranghaesolehah.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

kalau rajin bagi lah pendapat sama=)

Princess^of^Hemp berkata... [Reply to comment]

View la ye.. Tq ..hehehe =))


http://princessofhemp.blogspot.com

dyza_dyla berkata... [Reply to comment]

eila nak join..

http://dylapinkdiaries.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

Cik Seri Omel berkata... [Reply to comment]

hye, sy join segmen jugak. jum ke entry sy ni, cita-cita seorang Ketua Setiausaha Negara. suka dengan bidang politik. ngee

http://belog-azrin.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

Eyqa Hasnan berkata... [Reply to comment]

http://secretofeyqahasnan.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

Nursyamura Faris berkata... [Reply to comment]

saya join!

http://iamjustanormalperson.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

Intan suhaila berkata... [Reply to comment]

abang beng . sudah siap. mari lah baca :)

http://hurufberatur.blogspot.com/2011/12/segmen-ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt.html

Hizatul berkata... [Reply to comment]

saya telah menjoinkan diri dgn bangganya :)

http://killjoysdiaries.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

AdliaFarhana berkata... [Reply to comment]

join.
http://vampireofmagic.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

Nursyamura Faris berkata... [Reply to comment]

saya join!

http://iamjustanormalperson.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

firdaus hilmy berkata... [Reply to comment]

http://firdausproperties.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

nurawatif basri berkata... [Reply to comment]

http://honeykikiboom.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

Pwincess sarah berkata... [Reply to comment]

sarah join..

http://budakmanja94.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

mohon pendapat.

syu berkata... [Reply to comment]

Cadangan : untuk budak yang dah masuk U, en. Ben buat la plak segmen : Lepas U, ke mana arah tuju?

Nak sambung blajar ker? or kerja ker? or...ape2 je lah...

tyka berkata... [Reply to comment]

nk join,tp sy dah msk ipt..
huhu

Intan suhaila berkata... [Reply to comment]

dah siap. nah sy join =)

http://hurufberatur.blogspot.com/2011/12/segmen-ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt.html

tiera berkata... [Reply to comment]

abg ben nak join bole ker?
actually nak mintak tolong abg ben ajarkan cm ner nak promote blog sy ni...bg traffic jam...

athirah berkata... [Reply to comment]

http://athirahkimeunkyung.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

leya berkata... [Reply to comment]

http://cikawanputih.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

Az Meeda berkata... [Reply to comment]

Join...

http://az-meeda.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

49 berkata... [Reply to comment]

http://akukenangkaw.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

Kali nie dapat join.. Tengkiu- tengkiu..

dhia adawiyah berkata... [Reply to comment]

tinggalkan url kat ruangan komen ni ke ?

dhia adawiyah berkata... [Reply to comment]

sy blogger baru . tak tahu tak tinggalkan kat ruangan mane yang ben ashaari cakap tu .. :( sy tggalkan kat sini ..

http://dhiaadawiyah.blogspot.com

Miera Akmalina berkata... [Reply to comment]

http://miera-akmalina.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

myra join !

Hanis Joe berkata... [Reply to comment]

dh msuk ipt daa...
dh melepas.. hehe..
abg ben, wt ler segmen utk dak ipt lak...

NiaLidia. berkata... [Reply to comment]

http://nialidia.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

Ira Nur berkata... [Reply to comment]

rushing ! heee~

http://irapunyela.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

Sharifah Salwa Mohd Jafri berkata... [Reply to comment]

join :)

http://iniciteaxoe.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

Sofea Riena berkata... [Reply to comment]

JOIINNN =)

http://blogrinala.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

ainny berkata... [Reply to comment]

http://duniaainny.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

budak lepasan spm :)

Ahmad Haziq Azlan berkata... [Reply to comment]

http://azlanthetypewriter.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

sempat join tak ni?

Alis Misnan berkata... [Reply to comment]

dah lambat tapi tak pe kan hehe http://wwwalistory.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-aku-nak-ke-ipt-mana.html

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI