Sabtu, 28 Januari 2012

Ololo.. comelnya header dia .. hehe ..

 

image

Hehehe .. suka tengok mata dia .. Hahaha .. comel gitu .. Skang ni aku perasan ramai blogger perempuan terutama yang remaja ni suka header – header gini .. Bagus la kan .. Sekurangnya takde la isu isu remeh seperti nak kata blogger tu top sebab muka dia atau dok tayang body je memanjang kan ? Ni la masa nak buktikan bahawa penulisan blogger tu la punca blog tu ‘panassss’ .. kan kan ?

Camana nak buat header cam ni ? Haaa.. tu kena belajar kat anak buah aku tu haaa , Lyssa Faizureen .. Aku tak buat tutorial blog ni .. Cuma tips ringkas pasal blog je  .. Letih nak buek entri tutorial ni .. dan nak balas komen.. hehe ..

OK.. jom g tengok blog tuan punya header kat atas tu .. Aku pon nak buat header cam ni gak la.. OK tak ?

http://www.belogkayangan.blogspot.com

26 komen :

Nurul Aisyah berkata... [Reply to comment]

Kak Lyssa tu anak buah abang Ben ker?

Syat0za Zai berkata... [Reply to comment]

baru tau lyssa tu anak buah bro Ben..haha

laskar pelangi berkata... [Reply to comment]

comel jerrr header tu haaa:)

faizulosman berkata... [Reply to comment]

mmg comel...

http://www.mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/01/aku-di-angkat.html

DySha.Pink◕‿◕✿ berkata... [Reply to comment]

abg ben nak bt header mcm ne nanti xmacho da jd jambu pulak..hihihi

//Chalkboard Stories berkata... [Reply to comment]

comel gila mata header doodle tuuu . wahh baru tahu yang kak lyssa anak buah abg ben :D

fatiniathirah berkata... [Reply to comment]

comel2.. singgah sni plak ble abg ben free :)

http://fatiniathirah.blogspot.com/2012/01/keunikan-matematik-marilah-cube.html :D

Puan Gojes berkata... [Reply to comment]

mari sini jika pakcik ben sgt berani :)

http://www.puangojes.blogspot.com/2012/01/ben-ashaari-santai-bersama-jom.html

Lyssa Faizureen berkata... [Reply to comment]

Mr.Ben , ajak lah Cik Lyssa buat header . Cik Lyssa tak reti lahh . hahaha ;D

Eryati berkata... [Reply to comment]

mmg comel header dia tu..huhuhu..sy nak wat gitu spy d kata comel oleh abg ben..isk..isk...isk

UdinZ.com - Fakhruddin berkata... [Reply to comment]

ABANG BEN...TGK HEADER SY PULAK..

UDINZ.COM

chinta ku~ berkata... [Reply to comment]

(^_____^) ska tgk header org..tp x reti..

Diyana Norman berkata... [Reply to comment]

pndai wat header... hohoho.
kte bese je

aima mazlan berkata... [Reply to comment]

mmg comel giler header tu..
hihi ^___^

ieyza afieyna berkata... [Reply to comment]

aah.. comel la.. ;)

mas saari berkata... [Reply to comment]

header ni kena sesuai dengan peringkat umur jugakkan ben... heheheeee

Zaara Sophea Hayat berkata... [Reply to comment]

sweet :)

Faqihah Husni berkata... [Reply to comment]

KAK LYSSA Anak buah abg ben? now i know. hehehe. nak jugalah dipromote. eh, #tetibe

nur_za berkata... [Reply to comment]

boleh je abg ben..tapi btoi juga cakap si mas tu...sesuai untk peringkt umur..eh..nur tak kata abg ben dah tua ok...matang je..

E Ja berkata... [Reply to comment]

mmg comel.tak mampu nak bt header cmtu. x reti.haha

ahsfantasy24 berkata... [Reply to comment]

buat, jangan tak buat ! :)

Nafisah Ruslan berkata... [Reply to comment]

heee segannye :)
meh kita buat kan header yang comel2 macam tu.. mesti bertambah pemes abg ben.. auw!

Cik Bhulat berkata... [Reply to comment]

comelnya.pandai lukis..hani xpandai, so header simple je :)

Ain Dzaya berkata... [Reply to comment]

header belog ain pun comey jugak..hehehe..simple..dimple lagi...cecece!

Mie Hishamuddin berkata... [Reply to comment]

kalau abang ben pun buat header macam tu alamat pengsan la mie tengok..da macam keperempuanan je..ngee..

Azza Azman berkata... [Reply to comment]

comel!!!

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI