Bila Qhaliff tak dapat pergi sekolah !

 

Menurut wife , setiap kali gi kedai runcit tu .. Qhaliff akan tertarik nak masuk ke dalam satu taska yang terletak berhampiran dengan kedai tu.. Hurm.. meriah dengan kanak kanak.. Dia ni memang pantang nampak kanak kanak sebaya.. cepat je nak ajak gi main bersama.. Sian.. boring sangat dah tu !

image

Sebab tu kalau gi Cheras , umah atok dia.. dia suka lepak sana.. Ada ramai kawan dan boleh gi ikut nenek dia naik bas sekolah ! Takde sapa nak marah dia aihh.. tu bas sekolah nenek dia yang punya ! Hahahaa..

image

Kaann… muka happy dalam bas sekolah ! Hurmm… Tunggu 4 tahun la baru gi.. Antar sekarang ? Perghh… kos pembelajaran serupa daddy leh kawin tiap bulan tuuuu !! Huhh.. Berkira ? Giler koooo… ingat seringgit dua ringgit ke ? Tak pe la… kecik lagi.. Baru 3 tahun usia.. Bukan dah nak amik SPM pon tahun depan..hurmm..

3 ulasan:

  1. Bagi dia main puas2.....anak aku umur 5 tahun dah hantar sekolah pagi petang....cam sekolah rendah sudah....pagi sekolah akademik...petang agama sahaja...

    tapi tak berapa nak memaksa sangat dia full kesekolah pagi petang....kalau da nak pergi kita hantar...kalau dia kata penat atau nak rehat pun ikutkan jer....

    tapi tujuh tahun nanti siap aaa kalau tak nak pergi....ehehehehe

    BalasPadam
  2. hahahhha..comel je muka dapat naik bas..

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah qhaliff dah rasa suka nak pergi sekolah..sedangkan ada yang sebaya qhaliff menangis bila nampak sekolah atau tempat asuhan..hingga jadi masalah ibu bapa yg bekerja..ada rasa suka nak ke sekolah itu bonus..bagus qhaliff..aunty respect qhaliff..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009