Bila wife kasi ‘sign’ ! - BEN ASHAARI

Bila wife kasi ‘sign’ !

 

image

Meeting AJK HARI BLOGGER KELAB BLOGGER BEN ASHARI  tadi Ayer@8 , Putrajaya. Sebelum meeting , makan besar dulu.. Memasing pakat up gambar di Facebook .. aku pon la ! Wife tak ikut.. Bawah Qhaliff jer..

Dan gambar aku dapat komen menarik.. termasuklah dari …

image

image

Rasa-rasa apa aku kena buat ? Huhuh.. Bayangkan kalau aku tak tanya dan balik dengan tangan kosong ? Perghhh… Confirm la malam ni aku kena tidur luar !

image

Sampai rumah.. dia sorang je selesaikan kerang bakar ni haa ! Perghh.. Betul betul teringin tuuu.. Kalau aku tak beli tadi , mau seminggu gak merajuk.. huhu..

4 ulasan:

  1. merajuk sampai tahun depan duk ungkit hahahahhaaa.. nasib baik bawak balik :P

    BalasPadam
  2. Teringin gak dengan kerang ..abg ben post je..terus ajak abe g makan kerang..hahah

    BalasPadam
  3. hahaha kalu yanie mlm tu jugak pi blk beli hihihih tgk pun dah terliur sangat dah ni...


    www.yanieyusuf.blogspot.com

    BalasPadam
  4. hahahaa..aben..sama lah kite..kalau asben melepak, tak beli pape untuk kite, memg dok mengungkit seminggu pon x abes.. wlwpon balik pukul 3 pagi, mesti die kejut kite bangun suruh makan burger dia beli.. lol

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.