‘Bertatih’ ke sekolah ! - BEN ASHAARI

‘Bertatih’ ke sekolah !

 

Ni la aktiviti dia tiap kali ke rumah tok dia di Cheras. Menurut mak aku, dia mudah je masuk dengan abang abang serta akak akak yg naik bas tu.. Takde masalah cuma Qhaliff masih lagi dok belajar bercakap.. Maka cam ayam n itik la jawabnya.

image

Dia suka.. Takde masalah pon.. Nampak gaya , tahun depan dah boleh ke sekolah dah ni.. Hehehe.. Dari kul 8-12 tengahari.. Tapi kalau aku ada job kat luar , camana ? Hurmm.. Dah la sekarang ni harga taska serupa harga masuk IPT .. Hurmm..

2 ulasan:

  1. ben.. cari jiran yang ada hantar anak gak.. nnt bila ada job, mintak tolong amik kan qhaliff itu better kot.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.