Bila aku jadi model ‘shawl’ ! - BEN ASHAARI

Bila aku jadi model ‘shawl’ !

 

Tiba-tiba dapat mesej bergambar gini di group Whatsapp KBBA..

image

Tu diaaa aih ! Penangan sampai gitu sekali ? Tapi menurut Safura , pemilik SafuraOnlineShop..memang dia dihujani dengan mesej mesej bertanyakan shawl yang dijualnya ! Sampaikan mesej aku pon dia dah tak layan ! Haaaaa… Gitu sekali tahap kesibukannya ! Hehehe..

Nak tengok gambar mana ? Hahahaha . Sila rujuk entri aku yang lepas.. Mana la tau kot kot nak beli shawl untuk diri sendiri mahupun isteri atau kekasih tercinta.. Galakkan pasangan menutup aurat gituu.. hehehe ..

Baca entri Mudahnya dengan Instat Shawl dari SafuraOnlineShop ! ni haa..

6 ulasan:

  1. Penangan bro Ben pakai shawl yer ^^

    BalasPadam
  2. Hahahah..ada gaya nk jdi model tudung :)

    BalasPadam
  3. kalah cik model gojes tu..euww. hahaha penangan model aben

    BalasPadam
  4. bila papa pakai shawl habaq hang...pakat terpesona semua..haha..

    BalasPadam
  5. Betul aben, ramai yg beli repeat cust sbb suami dorg suka tgk isteri pakai shawl yg labuh.dan x berbelit2 banyak2 pin.siap pon cpt je.x mennunggu lama.hehehe

    BalasPadam
  6. Shawl apa-apa pun kalau ben yang pomot mestilah laku..

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.