Nasib baik ada Sony SmartBand ! - BEN ASHAARI

Nasib baik ada Sony SmartBand !

 

Dua kali tertinggal phone.. Nasib baik laaa ada guna SmartBand dari Sony ni.. Er , dah guna telefon pintar Sony , maka kena guna gadget Sony gak la kan .. hehehe ..

Tiap kali tertinggal , SmartBand yang aku pakai ni akan bergetar.. Andai kata tersalah letak di mana mana dalam rumah atau kawasan berhampiran , kena pulak takde telefon lain .. maka SmartBand pon berguna ketika ni !

image

Lain ? Kalau incoming call .. SmartBand akan bergetar juga ! Alarm ? Pon ada haaa.. Tu belum masuk lagi untuk log segala pergerakkan seharian kita ! Kemana kita pergi.. berapa jauh berjalan.. berlari .. tidur , semua akan direkodkan !

Tapi kalau dapat SmartWatch .. lagi laa sedap ! Hehehe.. Kalau ada duit lebih , boleh laaa sambar.. kan kan ?

image

1 ulasan:

  1. kan.nak beli smartwatch jugak.huawei watch baru cantik!

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.