Dah boleh jadi geng abang Qhaliff !

by - Mac 06, 2015

 

Pandai dahh dia .. Baru 10 bulan. Nak berjalan pon masih takut takut tapi dah sibuk nak main dengan abang dia ! Teruja sungguh bila nampak abang dia main.. Nak ikut sama ..

image

image

Dia pulak bersungguh berbanding abang dia .. Nampak gaya aku rasa pasni akan bermulalah episod berebut mainan tapi yang pastinya kaan.. aku rasa Qhaliff akan dapat geng masak masak ! Hahahah .. Dia suka memasak sekarang ni.. Yup , tadi dah beli set mainan masak masak dan Qhaliff terus tak sabar nak main ..

image

Sampai je rumah ..terus bukak keseluruhan set mainan masak masak tu.. Dan aku , jadi tukang rasa masakan dia ! Takde pilihan !!!

You May Also Like

0 comments