BoBoiBoy dan rakan-rakan di 7-Eleven Malaysia

by - Mac 20, 2015

 

Setiap kali masuk ke 7-Eleven , mata aku pasti akan tertarik pada pada satu kotak yang mana ada patung patung figura 8 reka bentuk berbeza iaitu BoBoiBoy Angin, Tanah dan Petir dengan 2 elemen watak yang terbaru yang belum diperkenalkan, BoBoiBoy Api dan Air, bersama-sama dengan rakannya, Yaya, Fang dan si comel Ochobot.

image

Menarik dan comel sangat kalau dijadikan koleksi .. Er , bukan aku .. tapi Qhaliff .. Heehehe.. Camana nak dapatkan patung patung figurin ni ?  Gi 7 Eleven pastu buat perbelanjaan atau pembelian melebihi RM6 dalam satu resit. Kemudian korang akan diberi satu pelekat. Kumpul hingga 20 pelekat , dan tukarkan untuk satu figura.. Hehehehe..

Disamping tu , pelanggan 7 Eleven berpeluang menyertai pertandingan yang mana menawarkan hadiah hadiah menarik ! Program khas 7 Eleven ni bukan lama ! Sekejap jer. Program kesetiaan ini akan berlangsung selama 8 minggu bermula sekarang sehingga 4 Mei 2015.

Tunggu apa lagi ?

You May Also Like

23 comments

  1. Dulu figura ni ade kat stesen minyak... ni kat 7e lak... fuhh menarik...

    BalasPadam
  2. Bukan anak je.mak mak apak pon sukaaa.hahahaa.

    BalasPadam
  3. Skideng seven 11 kat belakang offce.. hehehe

    BalasPadam
  4. Kena grab jugak ni untuk.yooyin.. 😊

    BalasPadam
  5. Go Boboiboi! Suke animasi ni comel sgt! Support Malaysian cartoon!

    BalasPadam
  6. wah... bahaya bawak anak ni... hihihih

    BalasPadam
  7. Wow watak yang hebat superhero pujaan masakini kanak-kanak..termasuk ibubapanya.

    BalasPadam
  8. Alololo cutenye figure boboiboy ni! Mana Qhaliff tak suka kan hehe ^^

    BalasPadam
  9. menarik ni.. anak2 saya pun gila boboiboy gak.. tak kira lelaki atau perempuan..

    BalasPadam
  10. ok.. terus tuju ke 7 eleven pasni... tq for info

    BalasPadam
  11. Aisya pun suka ngan boboiboy ni.. hehe..

    BalasPadam
  12. Alaaaa... Sempat ke nak kumpul semua nih... Huhuhu

    BalasPadam
  13. wahh menarik.. kalau anak tau nih memang mintak laa..

    BalasPadam
  14. wahhh best ni..boboiboy... kat 7Eleven...



    www.yanieyusuf.blogspot.com

    BalasPadam
  15. wah kt seven e da ade
    abes lew adik iena peminat fanatik nie
    masuk seven e mesti de nak :)

    BalasPadam
  16. anak dah pandai main nanti baru belikan untuk dia..hehe

    BalasPadam
  17. Bestnya boboboi.... Baik tok abah Beben, noted! Hehehe...
    Pasni nak gi 7E ;)
    Saya suka, Saya suka...!!

    BalasPadam
  18. Wah menarik nie..anak mesti suka

    BalasPadam
  19. Waaa... akak pun turut suka... Lps ni selalu lah ke 7E... tq Ben info ni. heeee...

    BalasPadam
  20. kalau 4 hulubalang nampakkk niii..peluh mak nak hahahaha...memang feberet kartun diaorang

    BalasPadam
  21. baru dpt 1 sticker.. tu pun kebetulan ke 7e..

    BalasPadam