Harga rokok turun selepas GST !

by - Mac 25, 2015

 

Keratan gambar yang aku dapat di group whatsapp aku menunjukkan harga rokok bermula 1 April 2015. Tertanya gak aku kenapa perlu selepas 1 April tu ? Ni kiranya harga rokok turun la yer ?

image

Atau harga rokok ni naik ? Hurm.. Nak ke turun , aku tak kisah sebenarnya. Sebabnya aku tau orang yang merokok ni kaya kaya belaka.. Sebab diorang merokok kan ? Ok , tak kisah laa apa pun alasan tapi yang pentingnya , mereka yang nak merokok tu biarlah berhati perut sedikit.. Jangan main merokok depan orang yang tidak merokok ! Kalau mati terus tak pe.. tapi masalahnya mengundang penyakit merbahaya ! Hurm.. tak pasal pasal orang yang tak terlibat terdampar dalam hospital ! Hurmm.. Korang nak sponsor bil ke ?

You May Also Like

3 comments