Perguna isteri untuk kepentingan diri sendiri ?

by - Mac 10, 2015

 

Terkedu.. Nak percaya atau tidak ? Hurmm.. Tapi ni bukan kali pertama aku membacanya ! Banyak kali dah aku dengar melalui sumber yang amat boleh dipercayai !

Suami tak kerja.. duduk rumah , goyang kaki tapi mintak duit kat isteri untuk terus hidup ! Ada pulak suami keluar gi kerja berminggu lamanya tapi satu sen pon tak bagi kat isteri ! Nak tak nak , isteri kena kerja untuk cover perbelanjaan keluarga ! Lagi ? Yer..si isteri sanggup buat pinjaman peribadi untuk si suami berkahwin lain !!

Cerita tipu ? Hurmm.. Banyak lagi sebenarnya kalau nak diceritakan ni .. Semuanya gara gara , I LOVE YOU membuta tuli ! Semua tak pikir panjang.. Asalkan si laki tak tinggalkan dia , dah laa ! Haihh..

Zaman ni kan.. bukan lagi dah perempuan kaki kikis ! Lelaki dah cukup bijak amik peluang terutamanya perempuan yang gemar tunjuk harta dan pangkat ! Lelaki dah mula bijak atur strategi.. Hanya perlu bekalkan kekacakan dan kepetahan bercakap terutamanya bab agama dan dunia ! Cair..

Sebab tu jangan ikut nafsu .. Jangan asal kawin ..

You May Also Like

2 comments

  1. mencabar jugak perkataan i love u ni. huhu

    BalasPadam
  2. penting bg lelaki meletakkan tahap kesedaran pd tingkat paling tggi, kalau tak itulah jadinya.Agama letak ketepi

    BalasPadam