Zahra dah mula bergurau !

 

Wife cerita…

Zahra lepas mandi .. wife letak dia atas katil. Qhaliff kebetulan yang sedang berada atas katil tu jugak , menjadi sasaran Zahra. Dia merangkak ke arah abangnya..

image image

Untuk apa ??  Dia selak baju abangnya dan nak menyusu ! Boleh ??? Sememangnya dia tau abang dia ngan bapak dia tak mampu menghasilkan susu ibu terbaik tapi dia saja saja sakat abang dia .. Muka tak bersalah lak tu dia pamerkan selepas tu ! Adehhh…

6 ulasan:

  1. huhu..dh pndai sakat org ni..

    BalasPadam
  2. Karimunjawa tour travel biro lokal wisata karimunjawa melayani paket liburan dan wisata ke karimunjawa kami menyediakan beberapa paket mulai dari paket homestay karimunjawa murah sampai dengan paket hotel, jadwal kapal ke karimunjawa segera agendakan liburan anda di wisata karimunjawa, paket wisata karimunjawa paket murah ke karimunjawa

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.