“ Daddy.. cenyum ! “

by - Mac 04, 2015

 

Arghhhhhhhhhhhhhh !! Dah pandai dahhhh.. Amik handphone aku dan aku jadi bahan eksperimen dia !

image

Dah reti dah nak bergaya depan kamera sekarang ni ! Lepas klik jer, pantas nak tengok hasilnya ! Hahahaha.. Adoiyai..

image

Yang pastinya , dia memiliki senyuman wife.. Mudah tersenyum berbanding aku yang keras dan control macho yang tak macho ! Hahahaha .. Lantak laa ..

Spontan tindakannya dan dia tahu sebenarnya , kamera dihalakan pada dia ! Hurmm.. berlakon lebih budak ni.. Huhhh..

image

Nanti nak wariskan je Sony Xperia Z3 ni kat dia .. Hahahaha…

You May Also Like

5 comments

  1. bakal wajah fotogenik nie... Thorbaiklah dik

    BalasPadam
  2. bakal wajah fotogenik nie... Thorbaiklah dik

    BalasPadam
  3. Alahai.. mmg clever boy.. teringat dia selfie dgn hp Ty.. rindu pula kat dia.

    BalasPadam